fbpx

Mislav Stipić istovremeno piše pisma podrške i prijeti HRT-ovcima koji su sudjelovali u videoapelu

Autor: Mladen Prenc

Javno pismo podrške Uprave HRT-a, iako ga je potpisao Popovac, uopće nije njegovih ruku djelo, već je licemjerni hvalospjev zapravo koncipirao drugi čovjek HRT-a Mislav Stipić, te ga potom uručio Popovcu za vrijeme sjednice NO-a koja se održala u srijedu u poslijepodnevnim satima.

Licemjerje čelnika Hrvatske radiotelevizije već je odavno prešlo sve granice dobrog ukusa i morala, a sada pokazuju kako više ne prezaju niti pred otvorenim i grubim lažima koje u javnosti iznose bez zadrške, reakcije su djelatnika HRT-a na jučerašnje priopćenje predsjednika Uprave HRT-a Josipa Popovca u kojem je on ustvrdio kako se ‘apsolutno slaže sa svim stavovima i vrijednostima javne televizije iznesenim u spotu koji je predstavljen javnosti u prostorijama Hrvatskog novinarskog društva’.

Spot o kojem Popovac piše, zapravo je videoapel 57 zaposlenika HRT-a pod nazivom ‘HRT – Vaša javna televizija’, u kojem oni traže slobodnu televiziju nezavisnu od političkih i gospodarskih utjecaja.

Prijeti se novinarima i njihovim lokalnim šefovima


Istovremeno dok hvali i daje podršku tom videoapelu, Uprava prijeti, pritišće i ucjenjuje zaposlenike koji su sudjelovali u tom uratku, dakle zbog izražavanja vlastitog stajališta o zadaćama javne televizije, otkriva predsjednica ogranka HND-a na HTV-u Elizabeta Gojan.

– Čitajući jučerašnje priopćenje Uprave, nameće se pitanje kako je vodstvo HRT-a moglo zaključiti da se interesi struke i javnosti podudaraju s njihovima? Jer reorganizacija koju je pokrenula Uprava HRT znači konačno i potpuno oživljavanje HRT-a kao svega onog što javna televizija ne bi smjela biti, znači devastaciju, getoizaciju i minoriziranje svih javnih sadržaja uz istodobno netransparentno trošenje novca gledatelja na upitne i javnoj televiziji nepotrebne projekte – komentira Gojan.

Neslužbeno doznajemo kako javno pismo podrške Uprave HRT-a, iako ga je potpisao Josip Popovac, uopće nije njegovih ruku djelo, već je licemjerni hvalospjev zapravo koncipirao drugi čovjek HRT-a Mislav Stipić, te ga potom uručio Popovcu za vrijeme sjednice Nadzornog odbora HRT-a koja se održala u srijedu u poslijepodnevnim satima, netom nakon prikazivanja videoapela ‘HRT – Vaša javna televizija’.

Također smo od upućenih izvora saznali kako je upravo bivši ravnatelj HTV-a Stipić s nekoliko svojih vjernih pomoćnika prijetio pojedinim novinarima i zaposlenicima koji su sudjelovali u spotu, kao i njihovim lokalnim urednicima i šefovima.

‘Nekima prijete i kad meni kažu dobar dan’

Među novinarima koji su se pridružili videoapelu su Elizabeta Gojan, Zoran Šprajc, Stipe Alfier, Mirjana Rakić, Denis Latin, Mladen Stubljar i Aleksandar Stanković, Mladen Iličković, Oka Ričko, Robert Zuber, Domagoj Novokmet, Maja Sever, Hrvoje Zovko, Miljenko Kokot, Mirjana Rakić, Goran Rotim i Slavko Cvitković.




Slučaj nam je komentirao i HNS-ov saborski zastupnik Goran Beus Richembergh, koji je prilikom prikazivanja videoapela u prostorijama HND-a istaknuo kako ‘osim s politikom, HRT mora prekinuti veze s krim miljeom koji je javnu televiziju koristio za unaprjeđivanje privatnih interesa’.

– Upravo je praksa postojeće uprave dovela do toga da 57 kreativaca s javne televizije mora putem javnog apela tražiti svoja prava i prava svih građana i pretplatnika HRT-a. Vezano za prijetnje moram reći kako bi bilo dobro da ljudi s HRT-a počnu ono što govore u javnosti provoditi i u praksi. To se posebno odnosi na gospodina Popovca – kazao nam je Beus Richembergh.

Predsjednica Nadzornog odbora HRT-a, Silvija Luks kratko nam je prokomentirala nove spin poteze Uprave s Prisavlja, kazavši kako je to više uopće ne čudi.




– Ne bi me uopće čudilo da prijete sudionicima videoapela, jer se nekima prijeti i kad meni kažu dobar dan – zaključila je Luks, koja s Upravom vodi žestoku borbu na svim frontama, od samog Prisavlja, preko suda, pa sve do Sabora od kojeg se nedavno ponovno tražilo njezino razrješenje.

Spomenuti videoapel prikazuje 57 zaposlenika HRT-a koji govore kakva bi javna radiotelevizija trebala biti, po uzoru na sličan uradak austrijske televizije ORF, a napravljen je u slobodno vrijeme HRT-ovaca te nije nastao u produkciji HRT-a, iako je sinoć u Dnevniku 3 HTV-a urednika Siniše Kovačića predstavljen na način kao da se radi o video-uratku samog HRT-a.

Autor:Mladen Prenc
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.