fbpx
dnevno.hr

KONZUM NA UDARU KRITIKA: ‘Zar je OVO opravdan razlog za potkradanje kupaca?!’

Autor: A.P.

''Stavim ponovo na vagu, vaga kaže 240 grama. Dakle sto grama, tj. decilitar vode. Dolazim do zaključka da na cijenu od 10 kn imam cca 3 kune vode. Sramota i žalosno'', poručuje.

Svjedoci smo mnogobrojnih pritužbi na trgovački centar Konzum, a ovoga je puta svoju priču s nama podijelio čitatelj. Naime, radi se o  današnjoj kupovini kuhane blitve u Konzumu.

”Danas prilikom kupovine u Konzumu uzmem malo blitve, točnije 340 grama, dolaskom kući vidim da sve pliva u vodi, znam da u blitvi treba bit vode, ali šta je previše previše je. Stavim na vagu zapakiran proizvod pise 340 grama (mada je i to upitno, ali nećemo sad o tome). Izlijem vodu onako samo nagnuvši posudu, dakle nisam cijedio, što ćete vidjeti na slici, da je još i ostalo vode (to je ona recimo koja mora bit u blitvi)”, navodi čitatelj.

”Stavim ponovo na vagu, vaga kaže 240 grama. Dakle sto grama, tj. decilitar vode. Dolazim do zaključka da na cijenu od 10 kn imam cca 3 kune vode. Sramota i žalosno”, poručuje.

”Znam da bi možebitni komentari bili tipa: “šta ne kuhaš sam…šta kupuješ u njih…bla bla bla”, želim reći da nisam stigao danas, inače ne kupujem spizu ovako, ali i da jesam zar je to opravdan razlog za potkradanje kupaca”, zaključuje naš čitatelj koji se s razlogom osjeća prevareno. U ovom su slučaju u Konzumu vodu naplatili oko 3 kune, ljeti su mnogi svjedočili na prijevari pakiranih trešanja u kojima je na paketu pisala jedna gramaža, a kod kuće na vagi druga i slično. Od toga do neizvraćanja lipa na blagajni, kupci se mogu zapitati koliko zaista treba iznositi njihov račun na blagajni i što doista plaćaju.

Autor:A.P.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.