Ova, međutim, jest razmjerno skromna. Autor interijera, Ante Vrban, prominentni mladi arhitekt, kaže o tom projektu: “
Bilo je jako zanimljivo istražiti i ispoštovati liturgijska pravila. Htio sam da projekt bude bezvremenski, da to bude jedna topla crkva, za razliku od svih novih koje su hladne. Da bude neutralna i da onaj tko uđe dobije dojam blagostanja.” I to jest ono što naše ateiste muči: zašto crkva ne djeluje kao mjesto pokore i trpljenja? Zato što joj to nije niti svrha, jasno. Stare katedrale su izrazito svijetla mjesta (tako su i izumljeni kontrafori, da bi se povećali prozori i protok svjetla, u vrijeme dok građevna tehnologija na običnim zgradama nije omogućavala velike zidne otvore) i izrazito ugodna, bogata, raskošna. Svrha crkve nije isposništvo, bar ne katoličke. Ona je izvorno zamišljena kao mjesto životne radosti i slavljenja života. Inkriminirana crkva je rađena u materijalima koje Vrban i inače koristi – pod je od keramike, klupe su od o drva lakiranog u visoki sjaj, što je zapravo posve u skladu s onim kako se crkve inače rade (danas, jasno, nema potrebe raditi pod od kamena, kakav je inače u crkvama, a klupe su uvijek drvene, lakirane ili ne). “Htio sam interijer crkve stvoriti kao rajsku atmosferu, ali i da bude blizak s Kninom”, rekao je Vrban i napomenuo da je sve izrađeno u Hrvatskoj te da je sa svojim izvođačima dogovorio niz donacija u obliku korištenih materijala i opreme. Autor eksterijera crkve je pak rekao kako ona služi i kao dom franjevcima koji su kroz povijest očuvali ne samo vjeru hrvatskog naroda već i njegovu nacionalnu svijest. Franjevačka kuća znači redovnička kuća, kuća bez nakita, svedena na elementarno, kaže Rošin koji je crkvu izvana izradio jednostavno, od lokalnog kamena. I dok će franjevačke prostorije biti skromne, dio namijenjen vjernicima će biti rađen tako da bude privlačan i ugodan. Boje li se neki da bi to moglo privući ljude u mrsku crkvu? Rošin je isprva zamislio asketski interijer dvorane za molitvu, no na kraju ga je radio Vrban, koji ima drukčije viđenje.


Međutim predsjednik Društva povjesničara umjetnosti Hrvatske, Zvonko Maković, prema navodima Jutarnjeg lista novu crkvu vidi kao “još jedan civilizacijski nesporazum kakvih je bilo dosta kada je gradnja novih sakralnih objekata u pitanju”. “Ono što sam mogao zaključiti iz fotografija i komentara u tisku i s interneta sveo bih na konstataciju da je ovo prije nalik kockarnici ili nekom sličnom ambijentu namijenjenom zabavi, nego prostor svetosti”, kaže on. Ne dovodim u pitanje njegovo poznavanje povijesti umjetnosti, no volio bih da obrazloži gdje on vidi nesporazum, gdje vidi sličnosti između kockarnice i bijele i čiste unutrašnjosti crkve, zašto mu to djeluje kao prostor za zabavu (prostori za zabavu su mračni i zatrpani detaljima, u pravilu) i gdje je vidio katedralu u Europi u kojoj je molitvena dvorana nekakav asketski “prostor svetosti”: većina onih koje sam ja vidio su, naprotiv, i te kako raskošne. Takve i trebaju biti. Civilizacijski nesporazum je očito negdje drugdje, između hrvatskih medija i temelja civilizacije i kulture u Hrvatskoj.