Zvonimir je zbog greške države ostao bez mirovine, iz sindikata objavili zabrinjavajuću činjenicu
Kakvo ludilo! Vatreni su uspjeli postići još nešto o čemu se ne priča
Nogometna groznica ne jenjava, a ako je suditi po ovim podacima ni ne treba.
Uspjeh hrvatskih nogometaša na Rusiji odrazio se na sve segmente društva, a dosadašnji nastupi naših reprezentativaca doprinijeli su i promociji Hrvatske, kako kao turističke destinacije, tako i kao zemlje u cjelini. Vrhunac promotivnih efekata odvio se tijekom Hrvatskog ulaska u finale Svjetskog nogometnog prvenstva, javljaju iz Hrvatske turističke zajednice, iz koje su se javnosti obratili priopćenjem, a svoj obol cijeloj priči dao je i čelni čovjek HTZ-a Kristijan Staničić.
”Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske”, izjavio je Staničić.
Ujedno, prilikom provedbe mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije, a fokus je uoči i tijekom utakmice bio na području oko stadiona Luzhniki, a nakon utakmice i na područje cijele Moskve. Te prigode, pogledana je i skraćena verzija promotivnog videa, i to preko 250 tisuća puta. Nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale view rate videa je porastao za 161 posto, a zanimljivo je da se kampanja vodila i na ostalim društvenim mrežama.
Na Facebooku je tako fokus bio također na spomenuti stadion, a promotivni video na ovoj je stranici zabilježio 74 tisuće pregleda. Slično je i s Instagramom te Twitterom gdje je HTZ intenzivno pratio sve utakmice hrvatske momčadi. Objave na društvenim mrežama polučile su veliki broj komentara, dijeljenja i lajkova je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške. Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram. Inače, tijekom igre naših reprezentativaca naša je zemlja doživjela i svojevrsnu gospodarsku revoluciju.
Primjerice prema pisanju medija na bankomatima se dižu 30 posto veći iznosi novca nego li u istom periodu prošle godine.
Prema procjenama Hrvatske gospodarske komore ukupna potrošnja Hrvata tijekom Svjetskog prvenstva trebala bi porasti za 15 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Kada je pak o jedenju riječ posebno impresivno zvuči podatak da se do sada pojelo preko devet milijuna ćevapa, ali i 1,2 milijuna grill kobasica, a prodaja bi do nedjelje trebala i rasti. Tijekom prvenstva porasla je i potražnja za grickalicama i pićima te televizorima, dakako nije potrebno spominjati da je pomama nastala i za dresovima, te ostalim navijačkim rekvizitima.
ZADNJE VIJESTI
Domovinci predali liste, Penava predstavio nositelje: ‘Ovo je tim ljudi koji će izgurati promjene’
Milanović se opet javio, ali nešto je drugačije: Ima novu poruku za Plenkovića
Stručnjak za sigurnost Mario Frlan otkriva kako znati špijunira li vas tko i kako se zaštititi