fbpx

Hajdaš Dončić smjenio kadrove Zlatka Komadine – nisu se dokazali

Autor: M.P.Š.

Dvojica pomoćnika Mendrila i Šolić ostaju bez funkcija u Ministarstvu, dok Krizmanića planira prebaciti u HAC gdje bi mogao postati operativno najodgovornija osoba za restrukturiranje Hrvatskih autocesta.

Ministar Siniša Hajdaš Dončić smijenio je tri svoja pomoćnika, Nikolu Mendrilu i Pericu Šolića, koji se vraćaju u Rijeku, te Jasmina Krizmanića , koji također odlazi iz Ministarstva, ali na novu dužnost predsjednika uprave tvrtke za naplatu i održavanje, koju će osnovati Hrvatske autoceste i »Autocesta Rijeka-Zagreb«.

Kadrovske rošade dogodile su se u sklopu provedbe novog ustroja Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture u kojem se neka radna mjesta ukidaju, ali i činjenice da je ministar Hajdaš Dončić duže vrijeme bio nezadovoljan s rezultatima i načinom rada kadrova, koje je naslijedio od bivšeg ministra Zlatka Komadine. Šoliću i Mendrili nisu niti ponuđene druge funkcije u Ministarstvu ili nekoj od tvrtki u resoru. Obojica su u Ministarstvo dovedeni od strane Komadine, piše Novi list.

Mendrila je prije odlaska u Ministarstvo deset godina bio pročelnik Upravnog odjela za pomorstvo, promet i veze u Primorsko-goranskoj županiji. Obnašao je i dužnost direktora Veletržnice ribe, koja je neslavno propala i završila u stečaju nakon što su u nju Grad Rijeka i PGŽ investirali više od 10 milijuna kuna.


Šolić je radio u Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijskoj komori Rijeka kao savjetnik predsjednika komore. Mendrila se na mjesto pročelnika može vratiti tek nakon lokalnih izbora ukoliko na njima Komadina ponovo postane župan.

Kad je riječ o Jasminu Krizmaniću izvjesno je kako će se njegova smjena dodatno promatrati kroz političku prizmu, jer je Krizmanić član HNS-a. Za Krizmanića također djelomično vrijedi procjena kako se nije dovoljno nametnuo i opravdao očekivanja na funkciji pomoćnika ministra zaduženog za Upravu cestovnog i željezničkog prometa.

Međutim Hajdaš Dončić je Krizmanića odlučio smijeniti, ali ga se očito nije odrekao, jer ga namjerava postaviti na barem jednako važno i odgovorno mjesto prvog čovjeka uprave zajedničke tvrtke HAC-a i ARZ-a za naplatu i održavanje, gdje bi trebalo raditi oko 2.700 cestara i blagajnika.

Krizmanić bi tako mogao postati operativno najodgovornija osoba za restrukturiranje Hrvatskih autocesta, a time i za projekt monetizacije autocesta, gdje se ključna politička odluka o tome hoće li Hrvatska ići u monetizaciju ili ne, mora donijeti tijekom naredne godine.

Autor:M.P.Š.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.