Wikimedia Commons

Građani bjesne na Lidl: Kakva navlakuša! Prestajemo kupovati kod vas

Autor:

Lidlovi Steezi ili Konzumovi Zdravoljupci, sasvim je svejedno, no činjenica je da su djeca diljem Lijepe naše očarana i jednima, i drugima te da svi članovi obitelji sudjeluju u njihovom prikupljanju. No, ako je suditi po reakcijama na društvenim mrežama, umjesto da oduševa roditelje i članove obitelji, dva velika trgovačka lanca na sebe su uspjela navući bijes kupaca, upravo zbog djeci atraktivnih igračaka. Sukladno tome, Lidlov Facebook profil vrvi komentarima nezadovoljnih građana.

”Molim Vas slijedeći put kada odlučite raditi nekakav marketing izaberite neku drugu skupinu a ne djecu! Naprimjer umirovljenike pa neka oni uspiju sakupiti u dva tjedna to sto ste naumili.
Nije mi jasno kako je moguće da gumene igračke koje koštaju u proizvodnji 10 lipa su nestale, ako Vam je žao dijeliti ih onda ste ih mogli nastaviti prodavati.
Objasnite mi koja je svrha uopće bila iako ste znali da će trajati cca. 2 tjedna. Koja je matematika potrošnje ako se za 90 potrošenih kuna dobije jedan stikez? Koliko se novaca mora potrošiti da bi se skupilo 24 komada? Po meni barem 5000 kuna a vjerojatnije je 10000. Super glupa fora i jako razočarenje u sve dobro sto ste dosad napravili!
Eto molim Vas za objašnjenje jer se meni jednostavno ne da lagati svoje 2 godišnje dijete zašto stikeza vise nema, zašto ne idemo više u trgovinu i zašto nismo sve skupili”, piše jedan od kupaca. A ljutnju je Lidl izazvao i kod još jedne nezadovoljne građanke.

”Dragi Lidl,danas sam jako ljuta na Vas.Vaš sam vjerni kupac od kada ste stigli u naš grad,ali sam već nekoliko dana morala ići u drugi supermarket koji imaju zdravoljupce,jer kod vas više nema onih mali figurica za kojima su moji unuci poludjeli.Nije u redu od vas da navučete djecu na skupljanje i onda za mjesec dana više to ne vrijedi.Pa koliko novca moram potrošiti da bih skupila sve figurice!!?.Profitirali bi i Vi i djede i bake koji su naučeni kupovati u Lidlu,da taj običaj”darivanja”traje barem pola godine.To se može samo nadograđivati raznim igricama i sl.a ne tako naprasno prekinuti”, poručuje građanka. Bezbroj je pitanja na Lidlovom profilu.

”Zar je gotovo skupljanje stikeza?, Sada nam blagajnica govori nema više, kraj je a čini mi se da sam čula da je do kraja mjeseca”, nejasno je građanima. A neki se pak bune i zbog netransparentnosti.

”Na ulazu plakat ( Solin ) na svim blagajnama stoji akcija “Potroši 90 hrvatskih kuna dobiješ stirezz ” a blagajnica podnosi izvješće da je akcija gotova i da nema više stireeza.
A kako djetetu od 4 godine ( koji jeva čeka da teta na blagajni naplat račun ) objasniti da za potrošenih 400 kuna ne može i da nema više stireeza a teta na blagajni gospođi prije mene dodjeli punu šaku stireeza a mene mrtvo hladno odj….. možda sam joj manje simpatičan !
Imate odnos prema potrošaćima za čistu nulu i to veliku”, jedna je od porika.

”Došli smo u kupovinu u Lidl u Matuljima, jer je klinac navalio zbog Stikeeza. Kad, Stikezza nema. Pano s reklamom uredno stoji vani, dakle čista navlakuša. 😉 Je li završilo dijeljenje ili je klinac bezveze ostao bez figurica”, nejasno je građanima koji su pitanjima osuli Lidlov profil.

”Kako to da više nemate zaliha Steekeza, njihovih kutija, ni malih vrećica? Prošlo je manje od mjesec dana od kako vam je krenula ta kampanja i mnogi klinci još nisu uspjeli skupiti svoje kolekcije. Zaliha je u našem Lidlu ponestalo već prije dva tjedna. Radite li na tome da u prodavaonice dostavite još zaliha”, nastavlja se negodovanje, a nezadovoljne potrošače očito nije zadovoljio niti odgovor Lidlovih administratora.

”Stikeezi su bili vrlo popularni, iznad svih očekivanja.

Shodno našoj komunikaciji od početka akcije u kojoj smo objavili da će kampanja trajati do isteka zaliha, nažalost, moramo vas informirati da zaliha Stikeez figurica više nema.

Nadamo se da ste ih uspjeli čim više skupiti i hvala vam što ste bili fan ovih naših figurica”, poručuju iz Lidla. Ni stanje sa popularnim Zdravoljupcima nije ništa bolje. Podsjetimo, tematika je ovo kojom se nedavno bavio i naš portal. Plišana igračka u obliku voća i povrća koje privlači pažnju mališana u slobodnoj prodaji stoji 115 kuna, a ukoliko skupite 40 naljepnica do kojih se dolazi kupnjom u Konzumu, i to tako da potrošite više od 50 kuna, igračku možete dobiti za deset kuna. Budući da u cijelom setu ima sedam igračaka, ukoliko skupite cijelu kolekciju mogli bi potrošiti 14.070 kuna, a jeftinije ne prolaze ni oni koji skupljaju naljepnice jer na internetskim stranicama poput Ebayja ili Aliexpressa, slične igračke možete kupiti po još nižoj cijeni. I to čitav set.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.