Zeljko Glasnovic. Foto: Goran Mehkek / CROPIX

GLASNOVIĆ IH PROVALIO DO DETALJA: Tko su saboteri hrvatskog turizma?

Autor: dnevno.hr

General Željko Glasnović, koji je ujedno i saborski zastupnik, na svojem je Faceboku detaljno analizirao brojke turističke sezone. One ne zvuče obećavajuće, a uz to je iznio i neke zanimljive prijedloge:

“Majka svih škola je da se ponovi štivo… Cijeli tekst mojeg govora i analiza stanja otprije 3 mjeseca u Hrvatskom saboru, vezano uz turističku sezonu 2019., objavljujem ponovno da bismo sada već, dok je situacija aktualna, pokrenuli korake za 2020. Tako ćemo poboljšati negativno stanje i pad hrvatske ekonomije, koja unosi friški kapital u Hrvatsku.

Turistička sezona ove godine neće biti kao prethodne, a već je prošla sezona “pokleknula”.  Prošle su godine goste u Tursku privukli subvencioniranjem cijelih aranžmana sve do 50%. Znači, ministar turizma i njegovi djelatnici trebali su odavno biti informirani i na to adekvatno reagirati.

Ove su godine Turci “mamljenju” gostiju dodali i subvencioniranje avionskih letova za Antalyju.

Naši Hrvati u dijaspori, konkretno u Njemačkoj, gledaju na svim kanalima u udarno vrijeme između filmskih ‘blockbustera’ reklamne spotove Turske, Grčke, Španjolske, ali i drugih turističkih zajednica, i to sve već od Nove godine. Te države rade u interesu svojih građana, ispitale su teren i te turističke zajednice znaju da Nijemci na vrijeme moraju prijaviti godišnji odmor poslodavcu. Još je gora činjenica da se zavrti pet turskih i ostalih reklama, a onda tek jedna Hrvatska. Znači, Hrvatska se reklamira u kraćem periodu i onda u tom kraćem periodu ima manje repriza nego naša direktna konkurencija – kome je u interesu da dugoročno poklekne jedina hrvatska ekonomska grana koja unosi friški kapital za hrvatskog građanina? Onim drugovima koji su uništili hrvatskog seljaka, ispraznili Slavoniju, da bi pokupovali slavonske njive za sitniš, koje će onda oni strancima preprodavati za velik novac?!

Ali kako se Turcima takve investicije isplate? Vrlo jednostavno, to su uradili drugovi koji su završili ekonomiju u propalom socijalističkom totalitarizmu i 90-ih prešli na turbokapitalizam samo za bivše funkcionere i njihovu zlatnu dječicu. To sve bez produkcije s komponentom ‘Rentamhrvata’ za svjetsko tržište, jer nam za par godina neće ni 49. stup mirovinskog osiguranja spasiti penzionere. Tako da ga onda komotno možete nazvati  ‘Stupom srama jugoslavenske planske ekonomije za penzionere’. Ako dodate na kraju ‘Živio drug šepavi bravar’ bit će kompletan.

Da se vratimo na to zašto se tako velike subvencije Turcima isplate!




Točka 1.
Primje grada Antalyje – više 40% čine plastenici u kojima se uzgaja sva moguća hrana koja nađe najkraći put do svoga gosta koji se sunča u okolini Antalyje. Nema uvoznog smeća iz EU-a, nema carine, turski seljak živi i ekspandira od svog rada, što znači da zapošljava druge građane Turske, koji onda nisu na teretu države. Država zauzvrat ulaže ogroman novac u promociju turskog turizma. Ali taj ekonomski krug ne mogu razumjeti naši hrvatski ekonomisti koji su završili zanat titovsko-marksističke otimačine i jugoslavenske propale Planwirtschaft (planske ekonomije) koja je u svim socijalističko-komunističkim državama svijeta ostavila sirotinju iza sebe. Oni samo znaju uzeti mito na uvoznu robu i iseljavati Slavonce i Ličane, pa onda sve ostale kojima leži plodna zemlja pred vratima. E, moji jugoslavenski ekonomisti, tako je to kada stvaraš nova dobra u svojoj zemlji i na svojoj grudi i onda imaš čak veliku priliku da ista ta stvorena nova dobra prodaš svojim gostima. To je veliki privilegij ove naše Hrvatske koju smo obranili od jugoslavensko-četničke agresije. Ali što se u nas događa!? Dođe neki jugo-aparatčik koji zna samo za mito, po Titovoj revolucionarnoj doktrini ‘snađi se, druže’. To ne znači ništa drugo nego: mazni, ukradi, slaži, otmi, prevari, obmani i zatrpaj istinu lažima! Tako efikasnost laži poraste na 150%, a znamo svi tko je kralj laži – Lucifer! Zato dragi moji Luciferijanci, budite jednoga svjesni, a to je da vam se bliži kraj, jer ljudi polako shvaćaju što je istina, a istine se Lucifer boji kao svete vode. Svoje antiljudske poteze ne možete više dugo sakrivati.

Točka 2.
Još jedan od razloga zašto se Turcima isplati subvencionirati cijele aranžmane i letove. Evo vam primjer. Hrvat iz Njemačke koji se bavi turizmom u Hrvatskoj istražuje na svoju ruku i trošak zašto velik dio od 85 milijuna njemačkih građana hrli u Tursku i kako se Erdoganu isplate tako velike subvencije. Hrvat iz Njemačke krenuo je na luksuzan aranžman od 14 dana ALL INCLUSIVE za 1800 eura s letom iz Düsseldorfa. A put do Düsseldorfa iz Stuttgarta od 500 km vlakom je u cijeni i preuzima Deutsche Bundesbahn (njemački HŽ). U aranžman su uključena: 24 sata friška hrana iz lokalnog uzgoja, sva pića i cijeđeni friški sokovi, alkoholna pića, svaku večer ekskluzivni bogati ‘eventi’ pa čak dodatni ‘eventi’. Preko dana sve u rangu festivala koji se održavaju nekada ljetom na Jarunu uz DJ-a i prateći sadržaj, uključena športska ponuda u aranžmanu: teretana, sauna, jahanje, ‘spinning’, ‘aqua gym’, 12 sati raznih tečajeva aerobike  na više lokacija, streljana za luk i strijelu, joga, ‘box areal’, tenis, ‘beach volley’, nogomet itd. Sve to bez dodatnih troškova i u jednom turističkom naselju. Kako je taj Hrvat iz Njemačke krenuo na put uz upute svojih prijatelja koji idu svake godine u Tursku I UPRAVO U TOME JE POANTA dodatne zarade turske ekonomije putem turizma. Upute za put su bile sljedeće: spakiraj  jednu malu ručnu torbicu za higijenu, jer sve ostalo od garderobe što ti treba i kofer za povratak kupit ćeš u Turskoj! Tako da je Hrvat iz Njemačke kupio 3 odijela, kožnatu jaknu plus sezonsku jaknu, traperice, razne kratke hlače i majice, gaće, čarape itd. plus kofer za samo 1900 eura. Potom kaže: “Kupio sam garderobu za zimu i proljeće.”  Sva ta roba je proizvedena u Turskoj, u Turskoj u kojoj u međuvremenu svi veliki brendovi svoju garderobu proizvode otkad su Turci podigli svoje standarde u tekstilnoj industriji. A što su naši kumrovečki ekonomski lumeni napravili nakon privatizacije? Rasprodali i uništili Hrvatsku tekstilnu industriju, sjetimo se samo Kamenskog!!!

Ovo su vam samo dva razloga zašto i kako Erdogan može dijeliti ovakve subvencije, čovjek razmišlja dugoročno plus što zatvara krug nacionalne ekonomije uz ulazak friškog kapitala u državu. Ali taj način razmišljanja nije za naše ‘titojugend’ špekulante bez real diplome, kojima je znanje real ekonomije na tako niskoj razini da bi se komotno mogli prošetati ispod tepiha koji leži na ulazu Hrvatskog sabora.




Koje kratkoročno rješenje možemo ponuditi da amortiziramo pad turističke sezone? Jer za dugoročno efikasno strateško rješenje bi trebali provesti odmah lustraciju, spustiti porez, vratiti ukradeno iz privatizacije, vratiti ukradeni novac koji leži na stranim bankama, dignuti seljake na noge da proizvode hranu koju će hrvatski ugostiteljski objekti strancima prodavati. Znači, kratkoročno rješenje uz minimalne troškove može samo biti: uključiti dijasporu u promidžbu hrvatskog turizma, jer samo oni su u direktnom dodiru s potencijalnim hrvatskim turistom diljem svijeta. Ako vas zanima kako, napravit ću vam plan u 5 koraka i povezat ću vas s njima.

 

Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.