Dnevno

(FOTO) BRODOSPLIT SE SPECIJALIZIRAO ZA PRENOŠENJE TEŠKIH TERETA: Uspješno su odradili narudžbu za grupaciju Fincantieri

Autor: Dnevno

U Brodograđevnoj industriji Split ukrcajem na baržu za prijevoz specijalnih tereta obavljen je transport i isporuka opremljenih sekcija-velikih blokova pramčanog dijela trupa mega kruzera (cruiser).

Riječ se o najzahtjevnijem dijelu brodskog trupa, s preko 1500 tona čelika opremljenih cjevarskim i bravarskim komponentama kao i elektrotrasama koji uključuje pramčani bulb, strukturu pramca u koju su ugrađena tri bočna propelera (thrusteri), nekoliko balastnih tankova i strukturu trupa od nekoliko paluba iznad s ugrađenom pripadajućom opremom.

Kako bi dočarali veličinu i značaj odrađenog posla, količina rada izražena u radnim satima je poput izgradnje jednog domaćeg trajekta. Četiri izgrađena bloka ukrcana su na baržu i bit će otegljena u brodogradilište iz grupacije gdje će se montirati na brod koji se gradi u suhom doku.

Ovako zahtjevnu operaciju ukrcaja obavila je tvrtka Brodosplit-Transportna sredstva d.o.o., koja se specijalizirala za prenošenje teških tereta ukrcajem i transportom 63 čelične brane za spas Venecije od poplava.

”Sa samohodnim modularnim transporterima velike nosivosti (SPMT) tipa Mamoett i istovremenim radom četiri modula, s ukupno 40 osovina podignuli smo i na baržu prevezli mega sekciju s opremom težine preko 900 tona, što je najveći teret koji je jedna hrvatska tvrtka samostalno obavila.

SPMT obično koristi hidraulični ili električni pogon i može biti kombinacija nekoliko osovina-prikolica za nošenje teških tereta. Njima Brodosplit dokazuje svoje znanje, kvalitetu i umijeće u zajedničkoj izgradnji luksuznih putničkih brodova”, istaknuo je Ante Ćorluka, direktor tvrtke Brodosplit-Transportna sredstva d.o.o.




Autor:Dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.