fbpx

BANDIĆ ‘PLATIO’ INTERVJU GLOBUSU SA 1,3 MILIJUNA (GRADSKIH) KUNA

Autor: I.Babić

Tako nešto je moguće samo u Hrvatskoj. Gradonačelnik glavnog grada s optužnicom za korupciju i sukob interesa plaća gradskim novcem oglašavanje i svoj PR medijskoj grupaciji čiji je vlasnik njegov odvjetnik, isti onaj koji je za njega dao 15 milijuna kuna sudske jamčevine.

Nastavljaju se problemi u Hanžekovićevom medijskom carstvu. Katastrofalni poslovni rezultati kojima se ne vidi kraja doveli su prošli tjedan do “tihe smjene” cijelog vodstva, a prvi i osnovni razlog je naravno dramatičan pad prodaje svih EPH-ovih izdanja osim – Glorije.

Prema riječima zaposlenika, firmu je i doslovce preuzeo bivši “veliki bankar” Franjo Luković kojem je prijatelj Hanžeković dao mjesto predsjednika Nadzornog odbora, a on polako i sustavno rastjeruje Pavićeve kadrove i dovodi svoje ljude na sva vodeća mjesta u koncernu.

Iako je Luković je preko svojih kanala već počeo “reketariti” neke velike hrvatske kompanije da plaćaju oglase u propalom “Jutarnjem listu” i “Globusu”, najviše se ipak očekuje od “suradnje” s Hanžekovićevim branjenikom Milanom Bandićem.


Naime, kako doznajemo iz gradskog poglavarstva, Bandić odnosno Grad Zagreb platili su “Jutarnjem” i “Globusu” u zadnjih nekoliko tjedana oko 1,3 milijuna kuna za oglašavanje gradskih aktivnosti (natječaje i ostale oglase), a time je zapravo plaćen PR u izdanjima EPH za zagrebačkog gradonačelnika protiv kojeg je USKOK nakon podulje istrage nedavno podigao i optužnicu.

Krleža, Andrić, Bog i Bandić!

Očito je tako nešto moguće samo u Hrvatskoj. Gradonačelnik glavnog grada s optužnicom za korupciju i sukob interesa plaća gradskim novcem oglašavanje i svoj PR medijskoj grupaciji čiji je vlasnik njegov odvjetnik, isti onaj koji je za njega dao 15 milijuna kuna sudske jamčevine. Zanimljivo je da je Grad Zagreb do sada oglašavanje dijelio svim tiskanim medijima podjednako, no sada su se okolnosti očito promijenile. Privatno-interesni odnos Hanžeković-Bandić sada poprima posve drugačije razmjere i Bandić je samoinicijativno odlučio oglašavanje grada prebaciti u EPH. Mrvice će dobiti i ostali ali glavni dio kolača ostaje Hanžekoviću.

Najbolji primjerice je najnoviji “Globus”. Sasvim slučajno na naslovnoj stranici tjednik donosi veliku pokajničku ispovjed zagrebačkog gradonačelnika. Prvom ekskluzivnom intervjuu nakon pritvora i optužnice Milan Bandić slavodobitno poručuje: “Spasili su me Krleža, Andrić i molitva Bogu!”

Ovakva naslovnica u Globusu i ne čudi, jer kažu nam ljudi iz redakcije, glavni urednik nekoć utjecajnog političkog tjednika Nino Đula svaki tjedan redovito odlazi u Jurišićevu ulicu u odvjetnički ured Marijana Hanžekovića na sastanke s gazdom i Bandićem, gdje se dogovara medijska strategija Bandićeve obrane.

Mamić – tko je to?




Posebna priča je pak Tomislav Mamić, urednik gradske rubrike “Jutarnjeg” koji je dobio povjerljiv zadataka od svojih šefova da pokuša čim je moguće više uljepšati Bandićev imidž prije početka suđenja, a naročito prije izbora na kojima Bandić ima velike planove. Naime, u zadnja tri mjeseca na gradskim stranicama Jutarnjeg objavljena su 42 teksta zapravo hvalospjeva ‘njegovom veličanstvu’ Milanu Bandiću u kojima se stvara pozitivna slika o Bandiću a pljuje se po Sandri Švaljek, upravi ZG holdinga, svim mogućim i nemogućim Bandićevim političkim protivnicima. Takva Mamićeva politika (od kud’ nam je poznato to prezime) izazvala je veliki revolt po hodnicima EPH i pravu malu pobunu novinara protiv odurnog PR-a za Bandića. Sve je de facto podređeno Bandiću, tekstovi prolaze cenzuru kakve nije bilo još iz doba najrigidnijeg komunizma, urednici na webu imaju stroge upute brisati svaki negativni komentar protiv Bandića, a zanimljivo je da su u redakcijama EPH “zabranili” i pristup stranicama Dnevno.hr – vjerojatno kako novinari ne bi mogli pročitati istinu što se događa u najvećem medijskom carstvu u Hrvatskoj.

Autor:I.Babić
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.