BAČIĆ JE JEDNOM REČENICOM OTKRIO VELIKU ISTINU! Kritike na račun HDZ-a: Je li moguće da je to izgovorio?

Autor: Iva Međugorac

Da, Branko Bačić bio je u pravu kada je rekao da nema sto dana za uhodavanje, od novog ministra graditeljstva koji u Vladu ulazi kao provjeren HDZ-ov kadar, kao desna ruka premijera Andreja Plenkovića, ali i kao nasljednik ministra Ivana Paladine i u vladajućim redovima, ali i na samoj Banovini puno se očekuje. Vremena zaista nema previše, najkasnije do lipnja ove godine valja potrošiti europske milijune namijenjene obnovi Banovine, a papirologiju za to valja početi pripremati, jer bi se u suprotnom i ovako kritična situacija mogla pretvoriti u novi debakl koji bi bio poražavajući za premijera Plenkovića koji je toga i više nego svjestan.

Bačić optimistično obećava

“Ja sam uvjeren da ćemo do iduće zime zbrinuti naše sugrađane koji žive u kontejnerima pokraj svojih razrušenih kuća, kao i one koji su smješteni u kontejnerskim naseljima. To je jedan od mojih prioriteta koje sam najavio”, poručio je samouvjereno Bačić koji je najavio rekonstrukciju modela obnove pošto se obnova nakon dva potresa ne vodi po istim kriterijima i normama. Broj sudionika kompletne obnove, ali i broj procedura Bačić kani smanjiti za 40 posto kada je u pitanju konstrukcijska obnova i izgradnja zamjenskih kuća.

“Hrvatska mora obnoviti kuću, neovisno o tome čija je ona. Ako su postojali sporovi u vlasništvu, neka se riješe nakon toga. Ne smije kuća ostati neobnovljena jer se vlasnik iz bilo kojeg razloga nije uknjižio na svoju kuću”, poručio je kritični Bačić koji je ovime nedvojbeno žestoko kritizirao vlastitu stranku prozivajući je za nesposobnost i nerad koji je doveo u pitanje proces obnove.

”Bačić je napokon rekao istinu, obnova je mrtvo slovo na papiru, nema ništa od toga da se dinamika u Paladinovom mandatu ubrzala, to su floskule, Plenković je uvidio da se Paladina ne snalazi, da stoji u mjestu i da on radi toga ne smije izaći pred ljude na Banovini, i to je bila jedna od kapi koja je prelila čašu. Zato Bačić i je ministar, premijer je htio operativca kojemu u svakome trenutku može vjerovati”, komentira naš dobro upućeni sugovornik iz Vlade koji drži da je dobro što je Bačić nakon svega građanima priznao istinu i progovorio o stvarnom stanju stvari.

Istina za izlazak iz krize

”Nema smisla zavaravati narod, pa slike i novinski izvještaji s Banovine dovoljno govore. Dobro je što je Bačić priznao da smo pogriješili, ali i da smo spremni tu pogrešku ispraviti, ako on napravi konkretne iskorake građani će to sigurno znati vrednovati”, smatra naš sugovornik. Ako je Bačić rješenje za građevinski sektor i obnovu Banovine, ostaje pitanje što se s njime čekalo do sada, no na to u vladajućim redovima za sada nemaju odgovor.

”Bačić je za Plenkovića koji i sam misli aktivno sudjelovati u procesu obnove najbolje moguće rješenje, jer je on u ovom ministarstvu već bio, osim toga on vrlo dobro poznaje cijeli ovaj sustav, i može ga pokrenuti, u stranci i na političkoj sceni izgradio je autoritet i utjecaj pa bi i zbog toga moglo biti određenih pomaka, a osim toga vidite i sami da je on realan”, navodi naš sugovornik. Plenković do sada prema njegovim riječima ni u Paladini, ali ni u ministru Darku Horvatu nije imao operativce već ljude koji su uz ostalo loše komunicirali i sa predstavnicima medija što je pored debakla s obnovom vladajućoj stranci pa i samom premijeru Plenkoviću donijelo loš imidž.

Ako se pita vladajuće, sve to sada je iza nas Bačić je taj koji će vratiti život na Banovinu pokrećući u ovom zapuštenom i napuštenom kraju proces obnove po ubrzanom procesu, što i nije nerealno za očekivati s obzirom na to da nas iduće godine čekaju parlamentarni, ali i europski izbori što je vrlo važno i za premijera Plenmkovića, ali i za cijeli HDZ koji se kako za sada stvari stoje priprema na to da Bačića iskoristi kao ministra koji će pokrenuti obnovu, ali i kao ministra na kojemu će graditi svoju iduću kampanju, što pak znači da se i od njega očekuje da u ovoj krizi postane najpopularniji političar u državi, baš kao što je to Vili Beroš bio u vrijeme pandemije korona virusa. Samo ne treba zaboraviti da je Beroševa slava bila kratkog vijeka.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.