Foto: Unsplash/Ilustracija

Hrvatima ne radi WhatsApp, javio se HAKOM: ‘U slučaju krađe podataka, učinite ovo’

Autor: I.G.

HAKOM, Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti, izvijestila je putem svoje Facebook stranice o porastu pritužbi korisnika koji se suočavaju s poteškoćama u pristupu aplikaciji WhatsApp.

Agencija je naglasila da nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp. Preporučili su korisnicima da uključe dvo-faktorsku autentifikaciju u skladu s uputama koje su naznačene na njihovoj web stranici.


Foto: Unsplash/Ilustracija

‘Zaprimili smo više upita’

“Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru”, naveli su.

U slučaju krađe korisničkih podataka, HAKOM je pružio upute o postupanju koje korisnici mogu pronaći na njihovoj službenoj stranici.

WhatsApp uvodi značajne promjene: Znate li funkciju tajnog koda?

‘HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju’

“S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.




Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi naznačenoj OVDJE.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite OVE upute”, poručili su.

Autor:I.G.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.