Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

(FOTO) KAKAV ODGOVOR! SELAK RAZORUŽAO MINISTRA: Knjiga napisana na krvi poginulih dokaz je što MIG-21 može!

Autor: Dnevno

Ministar obrane Mario Banožić nedavno je izjavio kako MIG-ovi nisu opremljeni za let noću na što se ubrzo u izjavi za medije osvrnuo umirovljeni vojni pilot Ivan Selak koji je poručio kako MIG-ovi itekako mogu letjeti jer i sam imao oko 600-700 sati noćnih letova.

Ubrzo nakon toga, odgovorio je i MORH priopćenjem u kojem ponovno tvrdi kako MIG-ovi nisu opremljeni za noćne zadaće.

Ipak, Selak nije prepustio da stvar ode u zaborav objavivši na Facebooku poruku ljudima iz ministarstva obrane  uz koju je priložio odlomke iz knjige s uputstvima za upravljanje tim borbenim avionom, a u kojim postoji posebno poglavlje koje se tiče noćnih zadaća. ” MIG- 21 može šibnuti raketu i noću”, poručio je Selak te detaljno objasnio što MIG-21 može. I da bi do kraja objasnio svoju poantu, priložio je noćnu fotografiju sebe u kabini borbenog aviona MIG-21. Dodao je i to kako posjeduje i videozapise koje mu se trenutno neda tražiti. O svim dokazima koje je ponudio pročitajte niže.

Njegov status prenosimo u cijelosti:

“Dakle da odgovorim, ne ministru jer on to ne treba niti znati, nije njegovo da zna kalibar tenkovske granate, brzinu ispaljenog zrna iz jurišne puške, ili može li ili ne može mig šibnuti raketu…i to još noću. Ali oni koji u javnost istupaju u ime MORH-a to moraju znati, ako ne znate onda pitajte, ako ne želite pitati onda ste nesposobni, ako to radite namjerno onda čovjeku “sapunate dasku”, četvrtog nema, ili ima ali onda ste nesposobni uhljebi. Citiram vas: ”Borbeni avioni MiG 21 nisu opremljeni za provedbu zadaća noću…” i onda bla, bla, gdje i tko ga koristi i koristio.

Dakle ovo je strašno, da ne odgovorim ja , neka vam odgovori knjiga uputa pilotu za upravljanje avionom L -17 (MiG 21 bis) prva stranica, eto vam slika, pročitajte što piše…danju i noću gospodo, to piše. Još jednom “oprema osigurava letenje danju i noću”. Idemo dalje kroz knjigu, jer one služe za čitanje, ova za učenje, napisana na krvi poginulih koji su ga u početku i tijekom eksploatacije koristili. Slijedećih par slika iz iste knjige (svetog pisma za pilote, znalci moji) govori “a kako se to leti noću”, kako sa kabinom, pokretanje ,voženje, polijetanje, slijetanje, pa i o osobenostima kad nemaš rasvjetu koju bi trebao imati (eto ide i bez toga). Kome da vjerujemo??? Pilotskom svetom pismu ili vama ekspertima.

Drugi citat, ono da uhljebi pokažu kako može i gore: ”S obzirom na zahtjeve primarno je konstruiran za presretanje velikih ciljeva koji slabo manevriraju (bombarderi) u dnevnim uvjetima i zbog toga nije opremljen za zračnu borbu na srednjim i velikim daljina (ma što to značilo-moj dodatak), kao ni za borbena djelovanja noću. Alo ljudi, uhljebi, ovo je bis, ima radar (skroman doduše) nosi rakete sa TG (zajebana) R-60m ili bez m, ima top (23 u milimetrima), ima pojačan motor, dopunski forsaž-to je ono kad misliš da je požar, a ono motor gura tako da ga ne obuzdavaš ni sa 7-8g, ma o čemu to ja.? Evo vam knjiga 2 ”Metodsko uputstvo za borbenu primjenu aviona L-17 (MiG 21 bis). I odmah na početku kak i treba: ”namjenjen za borbu u zraku protiv svega što leti, DANJU AND NOĆU, a bogami i po ciljevima na zemlji danju ali i noću u PMU( povoljni meteo). Pitate se “sučim”-pa eto piše , dao sam vam, stranica iza-vođeno raketno naoružanje, u stvari samo se vodi, ispališ i “a je to”-imamo je R-60m ili bez m, pročitajte o njoj, piše sve, piše da je šibneš i pri 7g (na bombarder koji vitla sa tim g,piše da avion i naoružanje raubaš od zemlje (nije ravna ploča) do praktičnog vrhunca (0 metara-18000metara), jel čitata?? Piše u knjizi, ja vjerujem napisanom jer sam to sve primjenjivao…i više od toga pa i 30%. I hvala onom koji ga je napravio, zato sam živ, eto vam i moje osposobljenje iz 84. onog vijeka za borbeno djelovanje noću, ali noću, pa kako to?? Jbga može se, ima se, a eto ima i pečat. E da i u Hr se letjelo noću, obučih čini mi se 4,5 pilota i to baš na avionu koji po vama nemože noću, dečki šibali i samostalno, no da bi avioni letjeli moraš imati rez.dijelove,motore,opremu,razrađen sustav u koji moraš ulagati ne onoliko koliko si ulagao od kraja rata do sada, nego puno, puno više.

Naravno ako želiš da ti naziv bude HRZ, a ne HVZ ili HHZ (ove srednja slova su ratno, vatrogasno, helik(h)optersko zrakoplovstvo). I na kraju, eto jedna noćna, sa noćnog leta avionom koji ne može noću, imam ja i barem koji sat i videa, al neda mi se tražit, idem đeronimooo i par fotki za ekipu koja me demantira čisto da skuže što je što na avionu.”

VOJNI PILOT IVAN SELAK: Ovi avioni su moji favoriti! Jedan od njih ima posebnu, neobjašnjivu moć!

Autor:Dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.