fbpx

Svjedok: Šelebaj rekao da je dio troškova zapravo honorar za Svilana

Autor: hina

Vlasnik tvrtke Šelebaj u nekoliko navrata mi je u opuštenoj atmosferi u restoranima, dok bi malo popili, ispričao da je stavka pod nazivom 'scenarij' ustvari honorar za Svilana, kazao je bivši zaposlenik produkcijske tvrtke Core Media Tonček Mandić dodavši kako se za tu stavku mjesečno izdvajalo od 7000 do 7500 kuna.

Bivši zaposlenik produkcijske tvrtke Core Media Tonček Mandić posvjedočio je danas da mu je šef Vladimir Šelebaj Sellieri rekao da je jedna od stavki troškova za emisiju "Istraga" pod nazivom "Scenarij" ustvari honorar za tadašnjeg direktora programa Nove TV Sinišu Svilana kojemu se sudi zbog primanja 262 tisuće eura mita od Šelebaja.

Mandić je na zagrebačkom Županijskom sudu izjavio da je od 2005. do kolovoza 2007. radio troškovnike za pojedine emisije iz produkcije Core Medije.

– Vlasnik tvrtke Šelebaj u nekoliko navrata mi je u opuštenoj atmosferi u restoranima, dok bi malo popili, ispričao da je stavka pod nazivom 'scenarij' ustvari honorar za Svilana – kazao je Mandić dodavši kako se za tu stavku mjesečno izdvajalo od 7000 do 7500 kuna i to čitavo vrijeme dok je on bio u Core Mediji.


Navedeni iznos za tu stavku, kazao je, uglavnom je već bio izuzet od cjelokupnog novčanog iznosa namijenjenog troškovima produkcije koje je svjedok na ruke dobivao od Šelebaja ili njegovog suradnika Marija Cikača.

Po riječima svjedoka, samo u dva-tri navrata do njega je stigao novac namijenjen za stavku 'scenarij' koji je on kuvertirao i predao Šelebaju.

Mandić je kazao da osobno Svilanu, kojeg je viđao u prostorijama Core Medije, nikada nije predao nikakav novac, no priznao je da je po nalogu Šelebaja 'na crno i na ruke' isplaćivao dio novinara koji su radili na emisijama iz produkcije Core Medije.

Honorar i za Hloverku Srzić

Svjedok je dodao da su i u troškovniku za emisiju 'U sridu' bile stavke 'scenarij 1' i 'Scenarij 2', a jedna od njih je, kako je doznao od Šelebaja 'u opuštenom stanju', bila namijenjena novinarki HTV-a Hloverki Novak Srzić, koja je inače jedno vrijeme radila i za Novu TV.

Svjedok tvrdi da ne zna s kim je Šelebaj na Novoj TV pregovarao o otkupu emisija niti je vidio ugovor o tome.




Tonček Mandić inače je zajedno sa Šelebajem i još nekoliko osoba optužen za izvlačenje 9,4 milijuna kuna iz Core Medije, pri čemu je država navodno oštećena za 3,1 milijuna kuna neplaćenog PDV-a.

Bivši voditelj i urednik emisije "U sridu" Željko Rogošić izjavio je da se u taj projekt uključio na poziv nekadašnje novinarke HTV-a i bivše Šelebajeve supruge Dijane Čuljak.

Ni njemu nije poznato tko je dogovarao otkup emisije, ali iz iskustva i 'po logici stvari' misli da je Svilan kao direktor programa 'vjerojatno imao ovlasti pregovarati i odlučivati o otkupu vanjske produkcije'.




U nastavku suđenja svjedoče Dijana Čuljak i Hloverka Novak Srzić

– Sasvim sigurno da se bez Svilana emisija nije mogla emitirati. On je mogao reći – ova će ići, ova neće – kazao je Rogošić dodavši kako nema neposrednih saznanja o poslovnim pregovorima.

Dodao je da je Svilan bio bitna i važna ali ne zna je li bio ključna osoba u odlučivanju i on je posvjedočio da je Hloverka Novak Srzić sudjelovala u početnom kreiranju emisije 'U sridu'.

Svjedok Andrej Rora kazao je da se sa Svilanom načelno dogovorio oko koncepta kriminalističkog magazina, kasnije nazvanog "Istraga", te da je ubrzo na preporuku suradnika Miljenka Manjkasa pristao da nositelj projekta bude Core Media čiji je vlasnik Šelebaj pregovarao s Novom TV.

Iako ni on nije nazočio tim pregovorima, pretpostavlja da se pregovaralo sa Svilanom i s nekim iz Uprave Nove TV, no smatra kako se cijena emisije nije mogla dogovoriti s optuženikom.

Rora je rekao da su po emisiji zarađivali najmanje 19 a najviše 100 tisuća kuna. Inače ta se emisija tri i pol sezone emitirala svakog tjedna.

Suđenje se nastavlja 17. i 18. prosinca kada bi među ostalim trebale svjedočiti Dijana Čuljak i Hloverka Novak Srzić.

Autor:hina
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.