fbpx

Novi MySpace otvoren spotom Justina Timberlakea

Autor: Marko

Nova, redizajnirana i poboljšana verzija društvene mreže MySpace, s radom je započela danas, skoro u isto vrijeme kada je njen suvlasnik Justin Timberlake izbacio novi singl 'Suit&Tie', u suradnji s Jay-Zijem, prenosi srpski Blic.

Nakon nekoliko mjeseci probne verzije, MySpace je danas konačno pustio novu verziju u rad. Svi stari korisnici mogu se prijaviti putem korisničkog imena i šifre koju su ranije imali, a oni koji se tek žele priključiti, mogu se registrirati, prenosi Blic.

Kako bi privukli surfere, vlasnici MySpacea su odlučili da na stranicu postaje novi Timberlakeov spot. Poslije prijave ili registracije, dobijete pravo za gledanje spota za pjesmu 'Suit&Tie'.

Novi MySpace je kao i ranije posvećen glazbi. Kako je istaknuo jedan britanski bloger, 'ovo nije platforma za stavljanje fotografija mačaka', već mjesto za dobru glazbu. Novi MySpace je osmišljen tako da izvođačima omogući neposredan kontakt s fanovima. Možete se prijaviti i putem svog profila na Twitteru i Facebooku.


Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.