Rover Curiosity otkrio tragove života na Marsu?!

Autor: A. Pranjić

Zahvaljujući posebnim instrumentima na Curiosityju koji su posljednjih 20 mjeseci uzimali i analizirali uzorke atmosfere znanstvenici su došli do ovog nevjerojatnog otkrića.

NASA je objavila kako je možda pronašla dokaz o životu na Marsu. Misteriozan rast koncentracije metana u atmosferi otkrio je rover Curiosity. Teoretičari ni geolozi za njega nemaju jednostavno objašnjenje. Što uzrokuje ove iznenadne poraste znanstvenicima je i dalje enigma, no moguće je kako su za sve ‘krivi’ sitni bakterijski organizmi. U slučaju da plin proizvode mikrobi, odnosno živa bića, to je jedno od najvećih povijesnih otkrića.

Zahvaljujući posebnim instrumentima na Curiosityju koji su posljednjih 20 mjeseci uzimali i analizirali uzorke atmosfere znanstvenici su došli do ovog nevjerojatnog otkrića. Naime, u četiri navrata krajem 2013. i početkom 2014. godine razina metana iznosila je 7,2 čestica na milijardu volumena, a svega jednu desetinu te razine iznosila je koncetracija metana prije i poslije tih iznenadnih skokova.

Podsjetimo, od 2012. godine Rover Curiosity istražuje 150 kilometara širok krater Gale na Marsu nastao udarom asteroida.

Autor:A. Pranjić