OZBILJNA PRIJETNJA: Rusi locirali asteroid koji juri prema Zemlji i mogao bi biti opasniji od onog iz 2013.

Autor: T. Pšenko

Ministarstvo za izvanredne situacije Rusije već je ranije predložilo stvaranje federalnog i znanstveno-tehničkog programa o stvaranju nacionalnog tijela za praćenje i prognoziranje opasnosti od asteroida i sličnih nebeskih tijela.

Prema Zemlji leti asteroid koji bi mogao biti opasan, odnosno opasniji od onog koji je 2013. godine pao u oblasti Čeljabinska. Upozorila je na tu stvarnu prijetnju Ruska agencija za istraživanje kosmosa “Roskosmos”.

Astrofizičari iz spomenute ruske agencije otkrili su novi asteroid “UR116” koji je veći od već poznate prijetnje asteroida “Apofisa”. Točnije, otkriće je zabilježio profesor sa Sveučilišta u Moskvi, Vladimir Lipunov koji tvrdi da se ulazak ovog asteroida u Zemljinu orbitu može očekivati tijekom naredne tri godine.
Promjer opasnog asteroida iznosi oko 370 metara, no dio znanstvenika smatra da bi mogao biti i veći.

>>> ZAVLADALA PANIKA: Spriječite taj asteroid koji bio mogao uništiti život na Zemlji

“UR116” tako predstavlja veliku opasnost Zemlji, no stručnjaci će pokušati učiniti sve kako bi to spriječile. Problem je što se još ne zna gdje bi asteroid mogao pasti.

Ministarstvo za izvanredne situacije Rusije već je ranije predložilo stvaranje federalnog i  znanstveno-tehničkog programa o stvaranju nacionalnog tijela za praćenje i prognoziranje opasnosti od asteroida i sličnih nebeskih tijela.

Autor:T. Pšenko