NEVJEROJATNO: Postoji CRVOTOČINA za prelazak u druge dijelove svemira usred naše galaksije? (VIDEO)

Autor: T. Pšenko

"Tamna tvar mogla bi biti druga dimenzija ili galaktički "transportni sustav". U svakom slučaju, moramo si početi postavljati pitanja što ona stvamo jest", zaključio je Salucci.

U novom broju časopisa Annals of Physics znanstvenici iz Medunarodne škole za napredne studije u Trstu (SISSA) postavili su hipotezu da se u središtu naše galaksije možda nalazit crvotočina koja bi mogla biti nit poveznica s dalekim dijelom svemira. Ekvivalent tomu nedavno je prikazan u filmu Interstellar, a prema proračunima znanstvenika sa SISSA-e koji istražuju tamnu tvar, kroz singularnost u središtu Mliječne staze u teoriji bi se moralo moći proći.

“Usporedimo li mapu tamne tvari u Mliječnoj stazi s najnovijim modelom Velikog praska te ako pretpostavimo postojanje tunela kroz prostor-vrijeme, dobivamo tezu da bi naša galaksija mogla sadržavati jedan od takvih tunela. Osim toga, taj bi tunel mogao biti veličine same galaksije, ali ni to nije sve”, pojasnio je Paolo Salucci, astrofizičar i jedan od suradnika na istraživanju, javlja Universe Today. Salucci je dodao i da bi se, prema njihovim proračunima, kroz taj tunel moglo putovati.

“Naravno da ne tvrdimo da je naša galaksija definitivno crvotočina, no smatramo da je, prema nekim teorijskim modelima, takvo što realno moguće”, kaže Salucci. Tu bi se hipotezu moglo provjeriti usporedbom naše galaksije s nekom od susjednih galaksija, ali tehnološka razina postojećih senzora za sada je još vrlo daleko od one koja bi bila neophodna za definitivnu usporedbu.

“Stavimo li znanstveno-fantastičnu hipotezu na stranu, naše istraživanje je još uvijek zanimljivo jer predlaže mnogo složeniji pogled na tamnu tvar”, izjavio je Salucci. Do sada su znanstvenici pretpastavljali da potoje čestice “neutralini” koje sačinjavaju tamnu tvar, ali one do sada nisu pronađene.
“Tamna tvar mogla bi biti druga dimenzija ili galaktički “transportni sustav”. U svakom slučaju, moramo si početi postavljati pitanja što ona stvamo jest”, zaključio je Salucci.

Autor:T. Pšenko