fbpx

Facebook prkosi negativnim očekivanjima, prihodi od oglašavanja veći za 38 posto

Autor: D.Ho

Negativne najave o prihodima najpopularnije društvene mreže se ipak nisu obistinile, Facebook je u prvom tromjesečju prešao brojku od 1,11 milijardi mjesečno aktivnih korisnika. Od toga, broj mjesečno aktivnih korisnika na mobilnim uređajima veći je od 751 milijuna. Ukupan broj dnevno aktivnih korisnika je 665 milijuna stoji u izvješću.

Broj dnevno aktivnih korisnika na toj društvenoj mreži povećao se za 7,61 posto, mjesečnih za 4,72 posto, a mobilnih za čak 10,44 posto u odnosu na prethodni kvartal. Samim time, čini se kako je fokus na mobilno korištenje Facebooka budućnost ove društvene mreže. Ističu se i drugi bitni podaci za ovaj kvartal, poput lansiranja Facebook Homea i činjenice da je Instagram dosegnuo 100 milijuna mjesečno aktivnih korisnika. Tu su i novosti u oglašavanju, poput Lookalike Audiences ili Managed Custom Audiences, kao i partnerstvo s tvrtkama Datalogix, Epsilon, Acxiom i BlueKai koje omogućuju korištenje podataka o kupovnim navikama korisnika za što bolje targetiranje oglasa.

Prihodi za prvi kvartal bili su 1,46 milijardi (porast od 38 posto naspram prvog kvartala prošle godine), dok su prihodi od oglašavanja bili 1,25 milijardi (43 posto više no prošle godine u isto vrijeme). Mobilno oglašavanje čini 30 posto ukupnog prihoda od oglašavanja.

U prosjeku, društvenu mrežu dnevno je posjećivalo 665 milijuna aktivnih korisnika što predstavlja rast u odnosu na prosjek od 526 milijuna dnevnih posjetitelja iz razdoblja godinu dana ranije.


Autor:D.Ho
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.