fbpx

Facebook gubi milijune na svojim najvećim tržištima

Autor: D.Ho

Zbog sve više alternativnih društvenih mreža koje privlače pozornost korisnika u potrazi za svježim 'online' sadržajima, Facebook je izgubio nekoliko milijuna korisnika na svojim najvećim tržištima.

Facebook se sprema prikazati rezultate poslovanja u prvom tromjesečju ove godine, iako analitičari procjenjuju kako je došlo do ukupnog povećanja od 36 posto u odnosu na prethodnu godinu analiza firme SocialBaers tvrdi kako je najveća društvena mreža izgubila čak šest milijuna korisnika u Americi što predstavlja pad od četiri posto. Dok je u Velikoj Britaniji zabilježen pad od 1,4 milijuna, odnosno 4,5 posto.

Padove bilježi i Facebook na području Kanade, Španjolske, Francuske, Njemačke i Japana, gdje korisnici masovno gase profile te prelaze na alternativne društvene mreže. Nitko iz Facebooka još uvijek ne želi komentirati ove promjene. Broj korisnika Facebooka ubrzano raste u Južnoj Americi i Indiji, međutim na razvijenim tržištima sve je manje 'profila' na ovoj popularnoj društvenoj mreži.

Osim pada korisnika, smanjuje se i broj minuta koje korisnici provode na Facebooku. Primjer su Amerikanci čiji je prosjek zadržavanja na mreži 121 minutu u prosincu, dok se u veljači smanjio na 115 minuta.


Hoće li Facebook Home softver za Android uređaje podići te brojke, vidjet će se tek u sljedećem tromjesečju ove godine.

Autor:D.Ho
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.