Foto: Damir Krajac/CROPIX

OTKAZANA SNJEŽNA KRALJICA! Ništa od druge utrke, evo što je presudilo!

Autor: Dnevno.hr/ I.L

Zbog velikih temperatura današnja druga utrka na Sljemenu je otkazana te tako danas nećemo gledati najbolje svjetske skijašice na zagrebačkoj gori.

Jučer je staza jedva izdržala, a na njoj se najbolje snašla Mihaela Shiffrin koja je tako došla do pete krune na Sljemenu. Veliki je ovo problem za FIS koji zbog toplih temperatura ima velikih problema sa organizacijom svih natjecanja.

Sljeme je tako po drugu godinu zaredom otkazano zbog loših uvjeta nakon što je staza izdržala prvi dan, očito nije u stanju istrpiti i drugi dan.

Ništa od druge utrke

Osim Shiffrin koja je uzela prvo mjesto do drugog mjesta došla je Anna Swen Larrson, a treća je bila trostruka pobjednica Petra Vlhova koja je imala veliku podršku svojih navijača iz Slovačke.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Audi FIS Ski World Cup (@fisalpine)

“Tužna sam i razočarana što zbog svog rezultata što zbog toga što nema utrke. Zahvaljujem se svim radnicima na stazi koji su napravili čudesan posao i staza je bila iznenađujuće dobra. Sve cure su je pohvalile jer ipak su teški uvjeti, a staza je izdržala prvi dan i svi se se dive tim radnicima. Svaka im čast” rekla je mlada nada Zrinka Ljutić. Cure za vikend čekaju dva veleslaloma u Kranjskoj Gori.

Jučer je pobijedila Amerikanka, koja se sjajno osjeća u Zagrebu. Njezina je pobjeda bila uvjerljiva, ostvarena u vrlo zahtjevnim uvjetima.

“Sjećam se jedne utrke ovdje u kojoj sam imala više poteškoća nego danas. Dobro sam se osjećala, dobro sam skijala u obje vožnje. Mislim da sam u drugoj napravila dobar plan i nisam taktizirala. Napadala sam tamo gdje se to moglo i ispalo je vrlo dobro. Sve je bilo dosta teško, ali nisam se osjećala ugroženom. U drugoj je vožnji bila jedna velika rupa u donjem dijelu, s kojom su neke od skijašica imale problema, ali sam je vidjela na pregledu i znala da tu moram biti opreznija. Posvuda je bilo kanala, ali sam procijenila da mi to neće predstavljati problem”, rekla je Amerikanka nakon svoje pete uzastopne pobjede u ovoj sezoni i četvrte u slalomskim utrkama.

Sadašnji niz je započela sredinom prosinca trijumfom na superveleslalom u St. Moritzu, a onda su uslijedile dvije veleslalomske i jedna slalomska pobjeda u Semmeringu. To ju je dovelo na samo jednu pobjedu od rekorda sunarodnjakinje Lindsey Vonn (82) u utrkama Svjetskog kupa, a pet do izjednačavanja s legendarnim Šveđaninom Ingemarom Stenmarkom (86).

” Gledala sam Petru kako pobjeđuje na ovoj stazi posljednjih godina i koliko god sam se trudila, nisam uspjevala biti brža. Zbog toga sam počela intenzivnije trenirati, podizati razinu svog skijanja i mislim da u slalomu nisam nikada bila bolja, zbog konkurentica koje imam. To sam uspjela danas pokazati. U posljednjih pet utrka sam pokazala svoju najbolju razinu. No, ne razmišljam o tih pet uzastopnih pobjeda, ni o 81 pobjedi. Teško je tim brojevima dati značenje.”

S Vonn nikad nije načela temu rekorda koji se činio gotovo nedostižnim.

“Ona je o tome govorila kad mu se bližila, pričala je o tome koliko bi joj značilo da ga postigne. Ja nisam nikad razmišljala na taj način. Imala sam drugačiji pristup. Važno je, pogotovo za nju, da se ne radi samo o tom jednom rekordu – cijela njezina karijera ima povijesnu vrijednost. Ona je legenda skijanja. Meni je važno da sam zadovoljna svojom karijerom. Ovdje sam, danas sam skijala odlično, zabavljala sam se, unatoč teškim uvjetima. Ako mi je ovo zadnja pobjeda, bit ću i s tim zadovoljna.”

No, s obzirom na to u kakvoj je Shiffrin formi, Vonn će vjerojatno već u četvrtak biti dostignuta, pogotovo ako će vodeća skijašica svijeta u ovom trenutku zadržati ovu razinu fokusa.

“Otkad mi je otac umro, imala sam problema s pamćenjem. Ovo je prva sezona u kojoj se ponovno mogu fokusirati na ovoj razini i da me to ne iscrpljuje. Trebalo mi je mnogo vremena da se vratim na tu razinu.”

Može li biti još bolja?

“Ponekad ti se čini da možeš biti bolji na nekim vratima, možda i na više njih. Konkurentice ne spavaju, uvijek netko pokušava biti bolji od tebe. Za večerašnji nastup mogu reći da nije mogao biti bolji.”

Foto: Zeljko Puhovski/CROPIX

Shiffrin je pohvalila organizatore za pripremu staze, iako su iz tabora američke reprezentacije došle i neke kritike.

“Vrijeme je toplo i za to nije odgovorna ekipa koja priprema stazu. Oni su u ovim uvjetima učinili sve što su mogli. Nevjerojatno je da smo u tako toplim uvjetima uspjeli održati natjecanje. Nadam se da ćemo i sutra moći skijati. No, kad je podloga mekana, onda se lako mogu dogoditi ozljede. O tome moramo voditi brigu u budućnosti. Ja nisam imala osjećaj da su današnji uvjeti na stazi bili opasni.”

Uz finski Levi, u kojem je šest puta pobijedila, i Killington iz kojeg ima pet trofeja, sljemenski Crveni spust je padina na kojoj se najviše puta penjala na vrh pobjedničkog postolja u slalomu. U četvrtak će u lov na šestu krunu.

“Sve su krune na mom trofejnom zidu. Držim ih tamo, jer su doista lijepe. Jako su lomljive i sve smo ih morali lijepiti, ali sad su sve u jednom komadu”, poručila je 27-godišnjkinja koja još 2013. prvi put postala Snježnom kraljicom.

Slovakinja Petra Vlhova na tri je prethodna izdanja bila ta koja je navlačila plašt i nosila krunu Snježne kraljice. U srijedu je tron morala prepustiti svojoj najvećoj konkurentici.

“Iskreno, malo sam razočarana, ali moram biti zadovoljna i drugim mjestom, jer na prethodnoj utrci nisam bila ni na postolju. Naravno da sam željela pobijediti. No, Mikaela je ove sezone doista snažna. Da bih ju pobijedila, moram skijati drugačije, raditi manje pogrešaka. Nadam se da ću uskoro opet osjetiti slast pobjede”, poručila je slovačka skijašica.

Autor:Dnevno.hr/ I.L
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.