Iznenada preminuo hrvatski branitelj (47): S 14 se prijavio u vojsku kad su Srbi napali Hrvatsku
ONDA JE MAMIĆ NAJVEĆA SRAMOTA DINAMA?! Pogledajte što su Modri nažalost doživjeli u povijesnoj sezoni!
O razmaženosti zagrebačke publike pisali su se i pjevali traktati i knjige. Publika je to koja je davno navikla na najviše domete i taj osjećaj zacijelo prenijela i generacijama poslije sebe. Nije to ništa strašno, mnogi se grdovi suočavaju s tom pojavom, nije Zagreb tu iznimka…
Međutim, da bi bilo slađe da se publika malo liši svoje razmaženosti – biliobi! Evo, ta čuvena Dinamova publika, koja je prošla sve i sva, od promjena imena kluba za koga navija, snošljivosti inepodnošljivosti bivših i recentnih uprava puni maksimirske tribine ove sezone na europskim utakmicama kao luda. Momčad je to i nesumnjivo zaslužila.
Redovi za ulaznice dugački su nekoliko kilometara, evo za dvoboj protiv Benfice ljudi su cijelu noć čekali u redu. A na domaćim utakmicama – pustoš. Zašto, kako?
Zgodno je navijačka skupina BBB upozorila na taj problem. Da se na europskim utakmicama ljudi tuku za ulaznice, a na domaćim ni besplatan ulaz ne pomaže. Upravo ta spoznaja potaknula je i Bad Blue Boyse da na utakmici protiv Viktorije Plzena podignu poruku: “Zar ga voliš na europskim samo? I u nedjelju doma igramo!”
Dinamo je samo tri dana kasnije igro protiv Osijeka, pred samo 4.304 gledatelja. U istom kolu Hajduk i Gorica imali su 6708 gledatelja, Rudeš i Rijeku gledalo je samo 279 promtrača, Slaven Belupo i Inter Zprešić tek 513 i naposljetku u Puli Istru 1961 i Lokomotivu 816 nogometnih zaljubljenika.
Gledajući uopćeno, posjet na Maksimiru nije bilo loš, no ujsporedbi s europskom utakmicom zaista je mali. Za Split već znamo da je predvodnik u broju posjetitelja i to je oni što slabašni Hajduk i drži na životu, ta vjerna publika.
Na ostalim utakmicama broj gledatelja je smiješno mizeran. Prva hrvatska nogometna liga, s deset klubova, neminovno je zanimljivija i kvalitetnija nego kad je naš nogomet ronio u natjecanjima s 12 ili 16 klubova, no i dalje je evidentno da zanimanje gledatelja baš i ne raste.
Naprotiv, jenjava. Uostalom, ima utakmica na kojima smo bili i izbrojili više službenih osoba s nogometašima nego gledatelja. Što ćemo se lagati? Te se utakmice još, k tome, igraju u noćnom terminu, prihod od takvih utakmica, s potrošnjom struje i redarske službe nikako ne može pokriti troškove. A valja platiti i suce i redare i koga sve ne…
Dok u pristojno uređenim nogometnim, dakako i društvenim zemljama, prihod od ulaznica predstavlja jednu od glavnih poluga za opstanak klubova u Hrvatskoj taj je dio nezanemariv. Prihodi se skupljaju ponajprije teretom prema društvenim zajednicama i tvrtkama, više znači dobro poznanstvo nego konkretan interes, no tako je kod nas uvijek bilo i biti će. I uzalud namjere predsjednika Rijeke i mnogih drugih da se klubovi oslone na prihod od kladionica, jer dok neće biti publike koja plaća ulaznice do tada će nogometni klubovi uvijek biti u krizi.
Zato bi baš Dinamo, ove godine sjajan, morao biti nekakv predvodnik u povratu publike na domaćim utakmicama, a tome ne svjedočimo. Šteta. Realno, cijene ulaznica nisu skupe, često se na stadion publika pušta besplatno, a publike opet nema. Neki klubovi igraju svoje utakmice pred nekoliko stotina, pa i manje gledatelja, poput Lokomotive, Rudeša, zaprešićkog Intera, zašto bi lagali, i Dinamo nažalost nerijetko spada u tu kategoriju u domaćim okvirima, Pa, neki mogu zaključiti kako je više od četiri tisuće gledatelja u dvoboju Dinama protiv Osijeka sjajna brojka, a riječ je o milijunskom Zagrebu. To je ta priča o razmaženosti zagrebačke publike.
Hajduk ima najveći broj publike za vrijeme svojih utakmica, no i to je manja brojka od Hajdukovih slavnih dana. Agitacija Torcide i udruge Naš Hajduk daje plodove i Hajduk unatoč svojoj bezuspješnosti na sportskom terenu drži gotovo 40 posto gledatelja u Prvoj HNL.
To je dobro kad je riječ o Hajduku, ali je tragično kad je riječ o cijelom našem nogometu. Stoga, poruka BBB o pokretanju povratka publike na domaćim utakmicama nosi pozitivne, fine konotacije.
ZADNJE VIJESTI
Boysi otkrili zašto su objavili poruke braniteljima na ćirilici
Na teška je iskušenja stavljen čuveni Hrvat, tako podmetanje leđa nije naivno primijetio
Velika navala na ulaznice za derbi između Dinama i Hajduka, formirao se rekordan red