
Trebao je biti spektakl vrijedan milijune: Kvalifikacije nisu ni počele, a sve miriše na katastrofu
Poljski vozač zahtjevao je kompetitivan bolid, što mu je francuska momčad i osigurala.
Poljski vozač Robert Kubica, ako je suditi prema nedavnim medijskim napisima, definitivno ostaje prvi vozač Renaulta u predstojećoj sezoni Formule 1. Bivši pilot momčadi BMW Sauber, potpisao je za francusku momčad ovog ljeta, nakon što je Fernando Alonso prešao u ekipu Ferrarija i tako ispraznio mjesto prvog vozača. Poljak je u ugovoru imao klauzulu prema kojoj može raskinuti suradnju ukoliko u momčadi dođe do većih vlasničkih promjena. Kako se upravo to i dogodilo, nakon što je novi većinski vlasnik Renaulta postala luksemburška investicijska kuća Geni Capital, počelo se spekulirati o odlasku poljskog vozača.
– Momčad ide u pravom smjeru – izjavio je Kubičin menadžer Daniel Morelli sportskim novinarima.
– Zapravo i nije bilo nedoumica oko nastavka suradnje, ali bilo nam je važno razgovarati s novim vodećim ljudima i saznati njihove planove za budućnost, ambicije i platežne mogućnosti. Važno nam je bilo znati da ćemo imati kompetitivan bolid, jer to je ono što Robert Kubica želi.
Perspektivni Kubica (25) u svijet Formule 1 zakoračio je 2006. godine kao drugi vozač momčadi BMW Sauber. Talent je pokazao već u prvoj sezoni, kada je oduševio sportsku javnost trećim mjestom na Velikoj nagradi Italije. Sezonu je završio na 16. mjestu sa šest osvojenih bodova. Ukupno je u karijeri odvozio 57 utrka u kojima je osvojio 137 bodova. Devet puta bio je na pobjedničkom postolju, a 2008. na Velikoj nagradi Kanade došao je do prve pobjede u karijeri.
Trebao je biti spektakl vrijedan milijune: Kvalifikacije nisu ni počele, a sve miriše na katastrofu
Bivši hrvatski zet plaća više od 750 milijuna eura, sve je iznenadio priznanjem varanja
Verstappen ušao u povijest F1: Dok je slavio vijorila se zastava Herceg- Bosne
Schumacherova bivša žena se skida za novac: ‘Pa zašto ne bih pokazivala ovo tijelo!?‘