fbpx
HINA/ Hrvatski Team Tesla/ ml

CROATIA RALLY U ZAGREBU: Belgijanci drže prednost, nadvisili su čak i svjetske prvake, ali ništa nije gotovo

Autor: Andrija Kačić Karlin

Zagreb ovih dana živi u znaku auto-moto sporta. Thierry Neuville i Martijn Wydaeghe vode na Croatia Rallyu nakon prva četiri brzinska ispita te su jutros gotovo savršeno započeli treće natjecanje ovogodišnjeg FIA Svjetskog prvenstva u reliju. Belgijanci u Hyundaiju i20 Coupe WRC bili su najbrži na brzinskim ispitima jedan, dva i četiri te se na Zagrebački Velesajam vraćaju na podnevni servis s prednošću od 7,3 sekunde ispred posade Elfyn Evans/Scott Martin, viceprvaka prošlogodišnjeg Svjetskog prvenstva u Toyota Yaris WRC.

Svjetski prvaci koji brane naslov, posada Sébastien Ogier/Julien Ingrassia su treći s 5,0 sekundi zaostatka iza momčadskih kolega Evansa i Martina, a Hyundaijeve posade Ott Tänak/Martin Järveoja i Craig Breen/Paul Nagle su četvrti, odnosno peti.

“Imali smo pristojan nastup, vozim najbolje što mogu“, rekao je Neuville po završetku četvrtog brzinca. “Dvije posljednje etape su bile stvarno skliske. Uvjeti bi trebali biti manje-više jednaki za sve, ali došlo je do nekih zaista iznenađujućih promjena u gripu.”

Izletjeli sa staze

Nakon nekoliko prvih kilometara početnog brzinca su izletjeli vodeći Kalle Rovanperä i Jonne Halttunen. Finci su neozlijeđeni, ali njihova Toyota Yaris WRC pretrpjela je veliku štetu, iako se nadaju da će ju moći popraviti za subotnji nastup.

“Jonne i ja smo dobro”, rekao je Rovanpera za WRC Plus All Live. “Bilo je to pred sam kraj brzinskog ispita, zadnja dionica nizbrdo, koja je bila stvarno skliska i veći dio etape prilično sam nisko upravljao automobilom. Pri ulasku u zavoj sam zakočio i pokušao skrenuti, ali već u ulasku u zavoj gubim automobil, nisam uspio doći u pravu trkaću liniju i zato smo izletjeli.”

Posada Ogier/Ingrassia su dovršili 6,94 kilometara dugu etapu Rude – Plešivica na petom mjestu i s probušenom lijevom stražnjom gumom nakon što su gotovo izletjeli na istom zavoju gdje su ispali Rovanperä i Halttunen. “Bio je to trenutak na istom zavoju gdje je izletio Kalle te smo skoro i mi otišli”, objasnio je Ogier. “Guma je pukla i izgubio sam gotovo šest sekundi. Ali nastavljamo.”

Nakon što su ostvarili nabolje vrijeme na početnom brzincu za 2,1 sekunde, posada Neuville/Wydaeghe su ponovno bili najbrži na drugom brzinskom ispitu, ovaj put s razlikom od 4,9 sekundi. Toyotine posade Ogier/Ingrassia i Evans/Martin ostvarile su identično najbrže vrijeme na trećem brzincu prije nego što su Neuville/Wydaeghe najbržim prolazom kroz četvrti brzinski ispit vratili prvom danu napetost.

Najbolji odabrali pobjedničke gume

Trojica najboljih odabrali su kombinaciju mekih i tvrdih guma Pirelli za jutarnju sekciju, dok su se Ott Tänak i Martin Järveoja odlučili za tvrde gume sa samo jednom rezervom na svom Hyundai i20 Coupe WRC. Estonci su ukupno četvrti, sa zaostatkom od 17,8 sekundi za vodećima.




Branitelji naslova Mads Østberg i Torstein Eriksen (Citroën C3 Rally2) preuzeli su vodstvo WRC2 kategorije na trećem brzincu nakon što je prvoplasirana posada Nikolay Gryazin/Konstanin Aleksandrov (Volkswagen Polo GTI R5) izgubila vrijeme kada je teško prizemljenje probušilo prednju lijevu gumu. Gryazin/Aleksandrov su izgubili još vremena kada su zamalo sletjeli u jarak blizu cilja četvrtog brzinskog ispita. No, vratili su se na drugo mjesto svoje kategorije kada su Teemu Suninen/Mikko Markkula skliznuli s ceste na istom zavoju i izgubili više od 30 sekundi u Ford Fiesta Rally2 automobilu.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.