Screenshot/Youtube

ZNANSTVENICI U PANICI: Velika je šansa da nam se približava masivna izvanzemaljska letjelica!

Autor: ZG/Dnevno.hr

Nova studija je otkrila da brzi radijski “rafali”, neki od najtajanstvenijih signala koje su astronomi presreli zapravo mogu biti rezultat izvanzemaljskih sondi, veličine Zemlje.

Nova studija tvrdi da zagonetni signali koji dolaze iz udaljenih galaktika u svemiru mogu biti dokazi naprednih svemirskih sondi udaljene milijardama svjetlosnih godina od Zemlje, a koje su izgradile napredne izvanzemaljske civilizacije.

“Brzi radio-rafali iznimno su svijetli s obzirom na njihovo kratko trajanje i nastanak na velikim udaljenostima, a mi nismo identificirali mogući prirodni izvor s bilo kakvom sigurnošću”, rekao je teoretičar Avi Loeb iz Astrofizičkog centra Harvard-Smithsonian.

U novoj studiji, stručnjaci su utvrdili da “curenje” iz predajnika može rezultirati krajnje kratkim bljeskovima koje su detektirali znanstvenici na Zemlji, dok se izvanzemaljske sonde, njihov planea domaćin, njihovo Sunce i galaktika kreću u odnosu na naš planet.

Teško je to dokazati, ali postoji mogućnost iako se ova nova studija zasniva na spekulacijama. Naime, stručnjaci iz Harvard-Smithsoniana kažu da je ovo objašnjenje u domeni mogućnosti te da se zasniva isključivo na zakonima fizike.

Iako je takva tehnologija daleko iznad onoga što bi danas čovječanstvo moglo napraviti, napredne izvanzemaljske civilizacije na drugim mjestima u svemiru možda su već razvile takvu naprednu tehnologiju.

Zagonetne brze radio-rafale, zvane FRB, astronomi su presreli 2007. godine, a vjeruje se da potječu iz jedne udaljene galaktike. Znanstvenici još nisu precizno odredili podrijetlo, zbog čega je iznimno teško odrediti što ih uzrokuje, ali jedna od njih jest: izvanzemaljci.

Nova studija objavljena u časopisu “Astrophisical Journal Letters” ispituje izvodljivost izgradnje radio-predajnika koji je dovoljno snažan da se može opažati sa Zemlje.

Zapravo, znanstvenici su zaključili da odašiljači na solarnu energiju, temeljeni na Sučevu svjetlu, mogu stvoriti dovoljno energije da bi ih drugi mogli primijetiti.

Osim toga, stručnjaci ukazuju da sustav hlađenja na temelju vode može omogućiti da tako masivan uređaj izdrži ekstremne temperature.

No, zašto bi uopće itko gradio takav instrument, pitaju su se stručnjaci? Oni tvrde da je najuvjerljivija uporaba takve snage zapravo – pokretanje međuzvjezdanih svjetlosnih putovanja. Količina uključene energije bila bi dovoljna da se potroši milijun tona.

“To je dovoljno veliko da prevozi žive putnike preko međuzvjezdanih ili čak međugalaktičkih udaljenosti”, dodao je Loeb.

Znanstvenici su objasnili da će se “izvanzemaljska sonda” oslanjati na stabilan zrak za odašiljač. Znanstvenici sa Zemlje smatraju to samo kao krajnje kratak “bljesak”, upravo ono što vidimo kada presretnemo FRB.

To bi prouzrokovalo da se zrake “prelijevaju” nebom, samo na trenutak prelazeći preko Zemlje.

Na pitanje vjeruje li doista da brze radio eksplozije zapravo uzrokuju izvanzemaljci, on je odgovorio:

“Znanost nije stvar vjerovanja, to je stvar dokaza. Odlučivanje o tome što je vjerojatno ispred vremena ograničava mogućnosti. Valja vagati i analizirati ideje kako bi krajnji podaci imali posljednju riječ”.

Autor:ZG/Dnevno.hr