Foto: Screenshot/YouTube

Znanstvenici su pronašli novu vrstu dinosaura: Jedan detalj posebno upada u oči

Autor: F.F

Brazilski geološki institut objavio je u četvrtak otkriće nove vrste dinosaura. Radi se o brzoj životinji koja je naseljavala pustinjsko područje tijekom rane krede. Nova vrsta, nazvana Farlowichnus rapidus, opisana je kao mala mesožderska životinja, s veličinom sličnom današnjim pticama seriema, dosežući visinu od otprilike 60-90 cm, prema riječima istraživača, prenosi BBC.

Ovo značajno otkriće objavljeno je u znanstvenom časopisu Cretaceous Research. Geološka služba je priopćila: “Na temelju značajne udaljenosti između otisaka stopala možemo zaključiti da je riječ o iznimno brzom gmazu koji je trčkarao po drevnim dinama.” Razdoblje rane krede protezalo se od prije 100 do 145 milijuna godina.

Prvi takvi otisci

Fosilizirane “tragove” dinosaura, kako ih zovu znanstvenici, prvi je otkrio talijanski svećenik i paleontolog Giuseppe Leonardi 1980-ih u današnjem gradu Araraquara u državi Sao Paulo. Godine 1984. Leonardi je donirao uzorak otisaka stopala brazilskom Muzeju znanosti o Zemlji (MCTer), koji su pronađeni u formaciji Botucatu, skupini stijena formiranoj u drevnoj pustinji dina.

Ronioci pronašli neobičan artefakt u blizini talijanske obale: Nije potpuno jasno čemu je služio

Paleontolog MCTer, Rafael Costa, ističe da se otisci stopala ove vrste dinosaura razlikuju od svih drugih poznatih vrsta.

Autor:F.F