Screenshot/Youtube

(VIDEO) Znanstvenici u šoku! Nešto se opako zbiva duboko ispod Afrike, nitko nema objašnjenja

Autor: ZG/Dnevno.hr

Seizmička aktivnost krajem 2018. godine posve je zbunila geologe i seizmologe jer takvi događaji dosad nisu zabilježeni. Neka vrst masovnog događaja bukvalno je uzdrmala cijelu Zemlju, a znanstvenici još nisu sigurni o čemu je riječ.

Prošloga je tjedna tim francuskih istraživača objavio studiju o seizmičkoj anomaliji koja nudi nekoliko naznaka o podrijetlu tih misterioznih događaja, no studija zapravo postavlja više pitanja nego odgovara.

Epicentar seizmičke anomalije 2018. godine nalazio se neposredno uz obalu Mayottea, malog arhipelaga u Indijskom oceanu, francuskog prekomorskog departmana.

Riječ je o dugim impulsima ekstremno niskih frekvencija valova daleko ispod praga ljudske percepcije, ali prilično moćan da se registrira na seizmološkim instrumentima.

Čini se da impulsi nisu uzrokovani nijednom vrstom potresa, kao što je sigurno i to da nisu umjetno izazvani.

Geolozi su otkrili da Mayotte tone za čak 9 mm mjesečno, kao i da se kreće prema istoku dvostruko većom brzinom.

Čini se da ova opservacija podupire novu hipotezu da je događaj 2018. godine izazvan podvodnim vulkanskim događajem kakav nikada nismo vidjeli.

U novoj studiji ovog događaja, istraživači pišu da bi ovaj događaj mogao biti “erupcija na moru s najvećom količinom ikad dokumentiranom”.

Smatra se da je taj događaj izazvao kubični kilometar magme 28 km ispod površine oceana, a teče prema okolnim sedimentnim slojevima, za razliku od kretanja prema gore, zbog čega se ništa nije uočilo na površini. Ipak, ostaje mnogo neodgovorenih pitanja o događaju.

Istodobno, u Indijskom je oceanu uočen pomor riba. No, ako je sva magma ostala pod zemljom, što ubija ribu? Što uzrokuje visokofrekventne impulse koji su snimljeni uz niske frekvencije?

Prošle godine utvrđeno je da se masovna pukotina koja prolazi kroz Keniju i Somaliju udaljava od ostatka kontinenta brzinom od 2,5 cm godišnje.

Nekoliko mjeseci prije, znanstvenici su objavili studiju o takozvanoj “Južnoatlantskoj anomaliji”, čudnoj i neobjašnjivoj smetnji u Zemljinu magnetnom polju koja ukazuje da postoji “nešto neobično oko granice jezgra u Africi koja bi mogla imati značajan utjecaj na globalno magnetno polje”.

Postavlja se pitanje jesu li svi ti fenomeni povezani te što se točno događa duboko u Zemlji pod Afrikom.

Autor:ZG/Dnevno.hr