Screenshot/Youtube

(VIDEO) Nikad bliže otkriću izvanzemaljaca? NASA uvela revolucionarnu metodu potrage!

Američka svemirska agencija NASA pokrenula je nov način potrage za izvanzemaljcima. Sada traže tragove tehnologije koja nije sa Zemlje. Čudne naprave u svemiru, poput neobičnih solarnih panela, rojeva satelita, megagrađevina ili kemikalija koji nisu mogli biti napravljeni zemaljskom tehnologijom, trag je preko kojeg NASA želi utvrditi postojanje izvanzemaljaca.

Tom novom inicijativom NASA želi otkriti tzv. “tehnopotpise”, tj. znanstvene dokaze nekadašnje i sadašnje tehnologije koja može potjecati s nekog inog planeta.

(VIDEO) Slijedi spektakl na nebu? Ovaj komet za koji dan postat će vidljiv golim okom!?

“Projekt potrage za izvanzemaljskom inteligencijom (SETI) oduvijek se suočavao s izazovom “gdje da traži”. U koju zvijezdu da uperi teleskop kako bi tražio signal? No, sada znamo gdje tražiti. Imamo na tisuće egzoplaneta, uključujući i one koji su u nastanjivoj zoni oko matične zvijezde i na kojima može nastati život. Igra se promijenila”, kazao je astronom Adam Frank (57), profesor na Sveučilištu Rochester.

Stručnjaci posebno ukazuju na zvijezdu “Proksima Centaura b” koja je sada ugašena, ali čiji planet po svojim karakteristikama nalikuje Zemlji.