Ilustracija

(VIDEO) NASA-in astrofizičar iznio zapanjujuću teoriju: Izvanzemaljci bi mogli imati dom gdje ga nikada ne biste očekivali!

Autor: Z.G./Dnevno.hr

Nakon gledanja filma “Interstellar” iz 2014. u kojem je glumio Matthew McConaughey, NASA-in astrofizičar Jeremy Schnittman odlučio je istražiti mogu li egzoplaneti zapravo održavati život primajući energiju u orbiti oko crne rupe. Schnittman je zaključio da je to moguće.

U radu objavljenom u časopisu arXiv, Schnittman piše: “Sunce pruža gotovo svu energiju potrebnu za život na Zemlji. Bez stalnog toplinskog toka, oceani bi se vjerojatno zamrznuli za nekoliko dana. Da postoje sferoidi koje bi ekstremna gravitacijska sila crne rupe gurala i gurala, stvorila bi ogromnu količinu energije jednaku količini energije koju Sunce pruža Zemlji. Ta snaga akumulacije nadmašuje sve što se postiže nuklearnom fuzijom.

S druge strane, Schnittman je primijetio da će energija i zračenje iz crne rupe potencijalno biti “smrtonosni” za bilo koji život. “Svi poznati životni oblici trebaju gradijent energije da bi preživjeli, tako da sveprožimajuća pozadina zračenja crnog tijela vjerojatno ne bi bila vrlo povoljna za složeni život”, zaključuje.

Jedna bi zvijezda trebala imati oko dvadeset puta veću masu od našeg Sunca ako želi formirati crnu rupu nakon njene smrti i kolapsa. Naše je Sunce suviše malo da bi se ikada pretvorilo u crnu rupu.

Autor:Z.G./Dnevno.hr