Screenshot/Youtube

(VIDEO) DEBITANTSKO OTKRIĆE JAMESA WEBBA: Ovo je njegov prvi otkriveni egzoplanet, a udaljen je ‘samo’ 41 svjetlosnu godinu

Potraga za životom izvan Sunčeva sustava zapravo se svodi na pronalaženje planeta koji bi ga potencijalno mogli podržavati, što je razlog više zašto je ovo debitantsko otkriće svemirskog teleskopa Jamesa Webba, koje će vjerojatno dovesti do mnoštva drugih sličnih otkrića, toliko značajno.

Udaljen 41 svjetlosnu godinu od nas, egzoplanet  nazvan LHS 475 b u zviježđu Oktantu, po veličini je vrlo sličan Zemlji, a zahvaljujući impresivnim mogućnostima teleskopa James Webb, o njemu već znamo mnogo više nego što inače doznamo o drugim egzoplanetima.

Iako ima još puno posla u analizi ovog novog svijeta. Znanstvenici već znaju da on nema zagušljivu gustu atmosferu poput Titana, što je dobar početak.

“Ovi prvi rezultati promatranja stjenovitog planeta veličine Zemlje otvaraju vrata mnogim budućim mogućnostima proučavanja atmosfera stjenovitih planeta teleskopom James Webb. Webb nas dovodi sve bliže i bliže novom razumijevanju svjetova sličnih Zemlji izvan Sunčeva sustava, a misija je tek započela”, zaključuje Mark Clampin iz NASA-e.