AdobeStock

(VIDEO) Američke agencije spremne za udar asteroida 20. rujna ove godine? Ovo je mogući scenarij

Američka svemirska agencija NASA i Savezna agencija za upravljanje hitnim situacijama (FEMA) 2017. pokrenuli su navodni fiktivni scenarij odgovora za asteroid koji udara u južnu Kaliforniju 20. rujna 2021.

Danas se mnogi pitaju: Je li to samo vježba ili priprema za stvarni događaj uz izbjegavanje panike u javnosti?

Vježba ide ovako:

“Fiktivni asteroid otkriven je u jesen 2016. godine u smjeru Zemlje. Procjenjuje se da je asteroid velik između 100 i 250 metara.

NASA-in laboratorij za mlazni pogon daje mu dva posto vjerojatnosti da će utjecati na Zemlju 20. rujna 2021.

NASA prati asteroid tijekom sljedeća tri mjeseca s pomoću zemaljskih teleskopa, a vjerojatnost udara penje se na 65 posto. Promatranja se zadržavaju još četiri mjeseca zbog položaja asteroida u odnosu na Sunce.

Kad se opažanja nastave u svibnju 2017., vjerojatnost udara skače na 100 posto. Do studenog 2017. godine izračunava se da će asteroid udariti negdje u južnu Kaliforniju ili u Tihi ocean, neposredno uz obalu.”

Međutim, NASA je nedavno objavila da će pravi asteroid nazvan “2017 SL16”, otkriven 2017. godine, 20. rujna 2021. proći veoma blizu Zemlje. To je poziv na uzbunu.

NASA, FEMA, NASA, Nacionalni laboratoriji za energetiku, američko ratno zrakoplovstvo i Ured za hitne službe kalifornijskog guvernera sudjelovali su u toj četverogodišnjoj “vježbi”. “Radeći sada na našim planovima za hitne slučajeve, bit ćemo bolje pripremljeni ako i kada budemo trebali odgovoriti na takav događaj”, rekao je FEMA-in administrator Craig Fugate.

Prethodne simulacije uključivale su scenarij u kojem se asteroid nekako skreće daleko od Zemlje. No, u ovom scenariju NASA navodi da “nemamo vremena za misiju skretanja asteroida”. Umjesto toga, oni planiraju provesti prisilnu masovnu evakuaciju Los Angelesa.