Ilustracija

Skupina znanstvenika iznijela ‘najluđu’ teoriju o koronavirusu: Je li za sve kriv meteoroid?

Skupina znanstvenika, koju predvode australski molekularni imunolog Edward J. Steele (71) i britanski matematičar, astronom i astrobiolog (podrijetlom sa Šri Lanke) Nalin Chandra Wickramasinghe (81), u srpnju je objavila studiju u kojoj tvrdi da je “koronavirus na Zemlju donio meteoroid, koji je eksplodiravši iznad grada Songyuana u sjeveroistočnoj Kini 10. listopada 2019., oslobodio virusne čestice”.

No, portal Discover Magazine napominje da za sada nema čvrstih dokaza za ovu teoriju, kao ni za navode da virusi i bakterije postoje u svemiru. Inače, profesor Wickramasinghe poznat je po svom radu na teoriji panspermije koja tvrdi da život u obliku mikroba ima kozmičko podrijetlo. No ta teorija nije ništa novo te je nastala još u staroj Grčkoj.

“Mislim da je virus došao u oblaku kometne prašine koji se taložio u stratosferi iznad Wuhana gdje su se dogodili prvi slučajevi zaraze. Zatim se kroz stratosferske vjetrove raspršio u Iran, Italiju i drugdje u pojasu sjeverne geografske širine. Pošto se virus spusti na Zemlju, širi se ljudskim kontaktom, a sadašnja ograničenja smanjuju širenje. No oborine nikako ne mogu biti spriječene takvim mjerama”, izjavio je Wickramasinghe.

TEHNOLOGIJA NEZAUSTAVLJIVA: Umjetnu inteligenciju naučili da vidi kroz zidove, maglu i kišu!