Pixabay/Ilustracija

‘PLAN ZA OBRANU ZEMLJE’ Astronom ima zanimljivu ideju kako spasiti naš planet od asteroida

Autor: Dnevno.hr

Talijanski astronom i matematičar Claudio Macone ima nadasve zanimljiv prijedlog kako bismo Zemlju mogli zaštititi od asteroida koji priđu previše blizu.

Naime, pitanje ‘planetarne obrane’ Macone obrađuje već gotovo dva desetljeća tijekom kojih je objavio nekoliko istraživanja.

Najnovije je objavljeno prošle nedjelje, no još nije prošlo stručnu recenziju.

U njemu astronom predlaže ispaljivanje projektila u asteroide u svemiru, odnosno slanje naoružane svemirske letjelice do Lagrangeove točke, mjesta na kojem je gravitacije Mjeseca i Zemlje otprilike jednaka, što bi omogućilo stabilnu orbitu za lansiranje projektila.

Macone predlaže da se prema asteroidu ispali dovoljan broj projektila zaredom koji bi uzrokovali male, ali dovoljne udarce i izbacili asteroid iz opasne putanje kojom bi eventualno ugrožavao Zemlju, piše Hayat News.

Autor:Dnevno.hr