Ilustracija

PET ASTEROIDA JURI PREMA ZEMLJI: Kolike su šanse da nas pogode?

Znanstvenici Instituta za Geoznanosti i egzaktne znanosti Državnog sveučilišta São Paulo u Brazilu identificirali su asteroide formirane izvan Sunčeva sustava i klasificirali ih kao kentaure.

Štoviše, dok NASA izveštava da nam u susret idu velika nebeska tijela, od kojih su četiri promjera više od 50 metara, brazilski su istraživači otkrili još 19 svemirskih stijena intergalaktičkog podrijetla, koje se nalaze u Sunčevu sustavu.

“Tih 19 izvanzemaljskih asteroida nalazi se između orbita Jupitera i Neptuna, a uočeni su zahvaljujući neobičnoj putanji”, rekla je Maria Helena Moreira Morais, jedna od glavnih autorica studije.

NAJNOVIJE OTKRIĆE: Nakon asteroida koji je uništio dinosaure, dogodio se još strašniji udar!

Ove vrste studija ispituju “važnost međuzvjezdane tvari za kemijsko obogaćivanje Sunčeva sustava” i mogu pomoći u pronalaženju novih izvora elemenata koji postoje i ovdje na Zemlji, poput helija.

Danas će se Zemlji približiti pet asteroida, promjera od 15 do 120 metara. Svi osim jednog proći će pored nas na sigurnoj udaljenosti između 3,3 milijuna i 7,1 milijuna kilometara.