Flickr

Koja je tajna mifepristona? Znanstvenici otkrili kako se može produžiti ljudski život!?

Revolucionarno otkriće znanstvenika sa Sveučilišta u Kaliforniji na tragu je produžetka ljudskog života. Otkrili su da preparat koji se rabi za prekid rane trudnoće, ali i za liječenje raka i Cushingova sindroma, može produljiti život, javljaju strani mediji.

Novo otkriće pokazuje da je preparat mifepriston, steroidni spoj, produljio život dvjema životinjskim vrstama pa znanstvenici pretpostavljaju da bi taj preparat mogao isto tako utjecati na druge vrste, uključujući i ljude.

Istraživanjem je utvrđeno da ženke voćnih mušica, tijekom parenja, od mužjaka dobivaju peptid koji uzrokuje upale i skraćuje im život. No uporabom mifepristona taj se peptid blokira, smanjuju se upalni procesi, poboljšava se zdravlje i produžava život jedinki u odnosu na one koje ga nisu dobile.

Stručnjaci su istražili i kojim mehanizmom mifepriston produžava život te su izučavali njegovo djelovanje na gene, molekule i metaboličke procese.

Otkrili su da molekula juvenilni hormon ima kjučnu ulogu. On regulira razvoj voćnih mušica, od jajašca, preko larve do odrasle forme.

STIŽU VELIKI PROBLEMI: Ovo je najtopliji lipanj u povijesti mjerenja, i to na području na kojem to nikada ne biste očekivali!

Peptidi koji se oslobađaju prilikom parenja ubrzavaju učinke tog hormona, mijenjajući im metabolizam tako da zahtijeva više energije za održavanje. Takva promjena dovodi do upalnih procesa, zbog čega postaju podložnije toksičnim molekulima koje proizvode bakterije u njihovu organizmu.

Međutim, mifepriston to mijenja. Kada su mu voćne mušice bile izložene, peptid im nije ubrzao učinke juvenilnog hormona i nije doveo do promjene metabolizma.

Znanstvenici su isprobali djelovanje mifepristona i na drugoj životinjskoj vrsti – obliću. I na njemu je pokazao identične učinke.

Profesor John Tower, jedan od istraživača, navodi da su voćna mušica i oblić kao vrste podjednako udaljeni jedni od drugih koliko su oboje udaljeni od ljudi.

“Činjenica da je mifepriston djelovao jednako kod dvije različite vrste, sugerira da bi mogao biti uspješan i kod drugih vrsta”, zaključuje Tower.

Upravo traje najveći psihološki eksperiment u povijesti! Očekuje se ‘tsunami’ oboljenja