Screenshot/Youtube

Izvanzemaljci će biti otkriveni 2021. godine: Ovaj teleskop zauvijek će promijeniti svijet!

Autor: ZG/Dnevno.hr

Planirano je da će svemirski teleskop James Webb (JWST) biti lansiran 2021. godine, a astronomi smatraju da je ovaj teleskop njihova najbolja nada za pronalaženje života izvan Zemlje. JWST je nasljednik teleskopa “Hubble” i daleko je moćniji.

Nasljednik će nam pomoći da vidimo dublje u svemir, kao i to da preciznije izmjerimo sadržaj vode, ugljičnog dioksida i drugih bitnih komponenti u atmosferi egzoplaneta. To će istraživačima reći više o veličini i udaljenosti tih planeta od njihovih zvijezda domaćina, što je vrlo važan aspekt traženja planeta poput Zemlje.

Kao rezultat, ogromni teleskop koji sadrži golemo zrcalo za prikupljanje svjetla, smatra se najboljom šansom za pronalaženje izvanzemaljskog života.

Uz lansiranje planirano 2021. godine, astronomi misle da je samo pitanje vremena kada ćemo napokon otkriti izvanzemaljski život.

Matt Mountain, direktor i znanstvenik u Institutu za svemirske teleskope u Baltimoreu, rekao je: “Prije pet godina nismo znali da 10 do 20 posto zvijezda oko nas ima planete veličine Zemlje u naseljivoj zoni. Ovo će biti otkriće koje će zauvijek promijeniti svijet. Trebat će kontinuirano partnerstvo između NASA-e, znanosti, tehnologije, SAD-a i međunarodnih svemirskih agencija, kao što je pokazao svemirski teleskop James Webb, da se izgradi sljedeći most prema budućnosti čovječanstva”.

Teleskop u vrijednosti 6 milijardi funti trajat će samo pet godina, tako da njegov prethodnik Hubble već odabire planete koje će pregledati JWST.

Autor:ZG/Dnevno.hr