Screenshot/Youtube

(FOTO) NASA analizirala satelitske snimke i objavila kartu s posljedicama eksplozije u Bejrutu: Rezultat je zapanjujući

Istraživači NASA-e surađivali su sa svojim kolegama iz Zemaljskog opservatorija u Singapuru kako bi s pomoću satelitskih podataka procijenili štetu koju je nanijela stravična eksplozija koja je 4. kolovoza opustošila glavni grad Libanona.

Prema izjavi objavljenoj na službenoj internetskoj stranici NASA-e, “podatci sintetskog radara iz svemira pokazuju promjene površine Zemlje prije i nakon velikih katastrofa poput potresa”, a u ovom konkretnom slučaju “koriste se za prikazivanje posljedice ove razorne eksplozije.

Na karti svaki obojeni piksel predstavlja površinu od 30 četvornih metara. Crvenim pikselima obilježena su područja koja su pretrpjela najveću štetu, narančastima umjereno oštećena, a žutim pikselima područja koja su pretrpjela manju štetu.

Karta sadrži podatke koje obrađuje Europska svemirska agencija (ESA), a analizirali su je znanstvenici NASA-e i Zemaljskeog opservatorija u Singapuru. NASA napominje da takve karte mogu pomoći identifikaciju teško oštećenih područja koja su prioriteti za upućivanje pomoći.

Prosvjednici u Bejrutu traže odlazak predsjednika i cijele političke elite: ‘Promjena će se dogoditi tek kad se cijeli režim promijeni’