Ilustracija

(FOTO) FASCINANTNO: Najbržem zrakoplovu trebalo bi 20 milijuna godina da dođe do ovog planeta, a mi sada imamo njegovu snimku!

Snimka planeta izvan Sunčeva sustava napravljena je s pomoću najnaprednijeg optičkog teleskopa na svijetu u čileanskoj pustinji Atacami. Snimanje je izvedeno metodom radijalne brzine.

​Egzoplanet nazvan “Beta Pictoris c”, drugi je planet otkriven u tom sustavu.

“Ovo je prva izravna potvrda planeta otkrivena metodom radijalne brzine”, rekao je Sylvestre Lacour, voditelj programa za promatranje “ExoGRAVITY”.

Vodeći znanstvenik na projektu s Instituta Max Planck, Frank Eisenhauer rekao je da tek počinju istraživati zapanjujuće nove svjetove, od supermasivne crne rupe u središtu naše galaktike do planeta izvan Sunčeva sustava.

“Beta Pictoris” je sustav koji se nalazi na oko 63,4 svjetlosne godine od Sunčeva sustava. Do danas su otkrivena samo dva planeta koji kruže u mladom sustav. Prvi je otkriven i fotografiran 2008. godine te je nazvan “Beta Pictoris b”.

Drugi, “Beta Pictoris c”, otkriven je u drugoj polovini 2019. godine, a sada je napravljena ova jedinstvena snimka.