Foto: Pixabay

BORAVILI NA OBALI Otkrivena nova vrsta dinosaura, pripadali porodici T-Rexa

Autor: Dnevno

Paleontolozi Sveučilišta Southampton vjeruju kako četiri kosti, pronađene na obali Ujedinjenog Kraljevstva, na otočiću Wight, pripadaju dosad nepoznatoj vrsti teropoda, dinosaura koji se kreće na dvije noge kakav je recimo Tyrannosaurus rex, javlja BBC.

Ta vrsta živjela je u doba Krede, prije 115 milijuna godina, a pretpostavlja se da je dosezala i do 4 metra visine. Nazvani su Vectaerovenator inopinatus, a rijetke kosti pogledati se mogu u muzeju u Sandownu.

Fosilizirani ostaci pronađeni su na tri različita iskopišta prošle godine, a osim što je otkriće potpuno neočekivano, neobična je i koštana struktura ovih divova. Naime, kost je u velikoj mjeri šuplja i isprekidana “zračnim putevima”.

Chris Barker sa Sveučilišta Southampton tvrdi kako su zbog takve strukture, dijelovi pronađenog kostura poprilično delikatni.

“Ostatke dinosaura inače nije moguće pronaći u Shanklinu jer onda je za pretpostaviti da su oni boravili upravo na području marine. Na takvim mjestima češći su fosili kamenica pa je ovo nalazište zaista rijetkost”, dodao je.

Uostalom, ističe, za dinosaure pa i za Vectaerovenatora logičnije boravište nešto je sjevernije od marine.

U svakom slučaju, ovo nalazište vrijedno je i neobično, a više informacija o pronalasku i ostacima bit će poznato nakon objave studije paleontologa koji su fosile pronašli, u časopisu Papers in Palaeontology.

(VIDEO) KAMERE SVE ZABILJEŽILE: Grom uništio cijelu zgradu! Evo zašto mnogi sumnjaju da je riječ o tajnom oružju