FOTO: YouTube Screenshot

Američki astronomi otkrili ‘Zemlju Pi’, planet vrlo sličan našemu!

Autor: D.R.

Znanstvenici sa sveučilišta MIT u časopisu Astronomical Journal objavili su rad o novom otkriću egzoplaneta kojeg su nazvali ‘Zemlja Pi’.

Planet je, barem veličinom, vrlo sličan našem. Manji je pet posto, a lakši 20 posto od Zemlje. Kruži oko hladne patuljastve zvijezde, čija veličina iznosi oko 20 posto veličine Sunca, brzinom od 81 kilometar u sekundi.

Dokaze o postojanju planeta znanstvenicisu su pronašli uz pomoć podataka iz 2017. godine sa svemirskog teleskopa Kepler, a otkriće je sada i potvrđeno uz pomoć sustava teleskopa SPECULOOS u Čileu u sklopu Misije K2.

Kako je riječ o 315. planetu otkrivenom tijekom misije, planet je službeno dobio naziv K2-315, a nadimak ‘Pi’ dobio je jer mu orbitalni traje period 3,14 zemaljskih dana.

No, ima jedna loša vijest. Planet vrlo vjerojatno nije pogodan s obzriom da temperatura na njegovoj površini iznosi oko 177-178 stupnjeva celzijusa. Udaljen je od Zemlje 185 svjetlosnih godina.

Autor:D.R.