Posjetili Dolac uoči Uskrsa i provjerili cijene: ‘Dobijem napadaje bijesa, lažu’
FlyDubai se ipak neće tako skoro vratiti u zagrebačku zračnu luku
FlyDubai se neće tako skoro vratiti u zagrebačku zračnu luku.
Ta zrakoplovna tvrtka ranije je najavila letove početkom listopada, a iste je zatim otkazala do sredine prosinca.
Iako se spekuliralo kako ta kompanija vjerojatno neće prometovati na liniji između Dubaija i Zagreba u ovoj godini, to se sada i potvrdilo. FlyDubai je iz prodaje povukao sve letove na spomenutoj liniji do početka veljače 2021. godine, a zapravo je samo pitanje kada će i ti letovi biti otkazani, objavio je Croatian Aviation.
Nakon što je Emirates u potpunosti odustao od linije Dubai – Zagreb za 2021. godinu, logično bi bilo da upravo FlyDubai preuzme ovu liniju u ljetnom redu letenja 2021. godine.
Prema najavama, to bi se i trebalo dogoditi, no tek od travnja 2021. i to s četiri leta tjedno kroz cijeli ljetni red letenja. Naravno, realizacija će ovisiti o putničkoj potražnji i epidemiološkoj situaciji pa je prognozirati povratak ove kompanije (osobito broj tjednih operacija) u ovom trenutku potpuno nezahvalno.
FlyDubai neće moći ponuditi jednu vrlo važnu stavku u odnosu na partnerski Emirates koji je sa zrakoplovom tipa B777-300ER svakodnevno nudio prostor za gotovo 18 tona tereta odnosno otprilike 125 metara kubičnih teretnog prostora, ovisno o samoj konfiguraciji i kapacitetu putničke kabine.
S obzirom na najave da će zrakoplovi tipa B737MAX uskoro ponovno dobiti dozvolu za obavljanje redovnih komercijalnih letova, za očekivati je da će jednom kada se FlyDubai vrati u Zagreb na liniji iz Dubaija koristiti upravo taj tip zrakoplova, koji po pitanju udobnosti i dizajna putničke kabine ima značajno bolje karakteristike u odnosu na B737-800.
Dodatno, nakon vijesti o povlačenju Korean Aira iz zagrebačke zračne luke, FlyDubai imat će mogućnost preuzeti na sebe određeni dio putnika s tržišta Južne Koreje, što će svakako biti bitno u sljedećoj ljetnoj sezoni, sigurno je da će i Turkish Airlines i Qatar Airways cjenovnom politikom pokušati stvoriti dominaciju na našim tradicionalnim, emitivnim tržištima.
ZADNJE VIJESTI
Država prevarila umirovljenike: Zbog ovoga su dobili manji dodatak
Cijene hrane bi mogle rasti svake godine: Ovo će osjetiti cijeli svijet
Porazne brojke za hrvatske radnike: Evo koliko više po satu zarade u Austriji ili Sloveniji