Plenković obećao plaću od 1600 eura, a Hrvati pucaju od smijeha: ‘Neka me Bog sačuva’
DOMAĆI TURISTI SPAS SU NADOLAZEĆE TURISTIČKE SEZONE! Hotelima će epidemiolozi određivati broj gostiju!
Iako domaći turisti ne mogu spasiti turističku sezonu u Hrvatskoj, jer je njihov udjel u ukupnom prometu u zadnje dvije rekordne godine bio oko 12 posto, turizam na njih svakako računa, poručio je ministar turizma Gari Cappelli.
Da će se sezona već počela oslanjati na domaće goste najzornije pokazuju netom završeni uskrsni blagdani tijekom kojih je u Hrvatskoj boravilo 13 tisuća turista, od kojih je 9000 bilo domaćih.
Ukinu li se restriktivne mjere i ako bude nešto od sezone – a stidljive procjene govore da bi nam sezona eventualno mogla početi negdje tamo krajem srpnja – u Ministarstvu turizma procjenjuju da će najviše profitirati privatni iznajmljivači, kampovi i marine, dok bi se hotelijeri mogli naći u problemima jer je za očekivati da će gosti izbjegavati objekte u kojima se okuplja veći broj ljudi, što su upravo hoteli.
Domaće će goste svakako privući i najave da će ove krnje sezone cijene ipak biti niže i jeftinije, što je potvrdio i sam ministar.
“Bit će jeftinije, pogotovo privatni smještaj, koji će sigurno za turističku potražnju biti važniji u dijelu gdje se gleda kako biti u boljoj izolaciji, kvalitetniji i bliži pristup prirodi s manje kuća u okolini i slično”, kazao je Cappelli dodavši da će po pitanju hotelskog smještaja epidemiolozi određivati koliko će soba moći biti otvoreno i slično.
Normalizacija poslovanja u turizmu ne može se očekivati prije proljeća 2021. godine
“Imamo planove za marketinške aktivnosti u slučaju popuštanja mjera i otvaranja objekata te smo jučer dali zadatak da HTZ u roku 14 dana pripremi prijedloge što ako se dogodi da primjerice iz Austrije žele i mogu doći turisti, ili iz neke druge zemlje koja nam je blizu. Tu ćemo svakako pokušati iskoristiti prednosti te blizine i mogućnost dolaska automobilima i autocestom. Znači, ako vidimo da se granice počinju otvarati ili slično, mi ćemo na tim tržištima u roku 14 dana biti spremni za marketinške aktivnosti”, najavio je Cappelli.
ZADNJE VIJESTI
Pogledajte kako će raditi trgovine i šoping centri na Veliku subotu, Uskrs i Uskrsni ponedjeljak
U trgovačkom lancu sve puno trulog voća i povrća: ‘Ovo je biootpad, sve je puno plijesni’
Hrvatica objavila račun za kavu iz srpskog kafića: ‘Nije mi jasno kako to mogu naplatiti’