DODATNA PROMOCIJA HTZ kreirao novu on line brošuru za promociju kontinentalnog turizma 

Autor:

Hrvatska turistička zajednica izradila je novu on line brošuru u potpunosti posvećenu promociji kontinentalnog turizma pod nazivom “Puna inspiracije – skrivena blaga hrvatske unutrašnjosti”.

Uz hrvatski jezik, brošura je prevedena na engleski i njemački jezik, a riječ je o svojevrsnoj šetnji prelijepom unutrašnjosti Hrvatske kroz turističke priče i atraktivne fotografije, a sve kako bi se turistima na što bolji i jednostavniji način približile ne samo prirodne ljepote unutrašnjosti Lijepe naše, već i njene posebnosti i znamenitosti.

Brošura obuhvaća turističku ponudu unutrašnjosti Hrvatske, počevši od Kopačkog rita pa sve do Vukovara i Iloka, a istok Hrvatske posebno je obrađen i kroz jedinstvenu i bogatu gastro ponudu. U brošuri su zatim predstavljeni parkovi prirode Papuk i Lonjsko polje, Požega, Moslavačka gora, ali i Međimurje kroz ponudu brojnih cikloturističkih staza.

Svoje mjesto u brošuri pronašao je i barokni Varaždin, predstavljen kroz poznati Špancirfest te dvorci Zagorja poput Trakošćana i Velikog Tabora.

Istaknute su i sve blagodati te raznolika ponuda zdravstvenog turizma u unutrašnjosti Hrvatske, a potom su predstavljeni Medvednica i grad Zagreb, ponajviše kroz zanimljive muzeje poput Muzeja prekinutih veza.

 

 

Karlovac je predstavljen kroz svoje četiri rijeke i akvarij Aquatiku, a opisane su i prirodne ljepote bajkovitog Gorskog kotara te ljepote Učke i unutrašnjosti Istre, koja je također pogodna za cikloturiste. Posebno je obrađen i prostor oko rijeke Une, Lika, Velebit, zatim područje rijeke Zrmanje i Kupe, Sinj i Sinjska krajina, Imotski i Imotska krajina te dolina rijeke Neretve.

“Nakon ljetnog dijela turističke godine u kojem smo, s obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom, ostvarili vrlo dobre rezultate, aktivnosti usmjeravamo na promociju posezone gdje nam je u prvom planu promidžba kontinentalnog turizma, eno-gastronomije, ali i nautike kao jednog od najtraženijih hrvatskih turističkih proizvoda”, rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Dodao je kako su tijekom posezone u fokusu kraća vikend putovanja s naglaskom na domaće tržište.

Dodajmo kako je i glavna tema ovogodišnjeg Svjetskog dana turizma, koji se tradicionalno obilježava 27. rujna, upravo turizam u ruralnim područjima.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.