fbpx
Ivo Cagalj/PIXSELL

ZANIMLJIVA PRIČA IZ NORVEŠKE: ‘Hrvatska će ovoga ljeta biti puna!’

Autor: dnevno.hr

Navodeći kako je Hrvatska očito „trendy“ destinacija, autorica kao komparativne prednosti navodi prihvatljive cijene u odnosu na kvalitetu usluga (“good value for money“) i vrlo ugodnu i stabilnu klimu, ističući naravno klimatske i zemljopisne uvjete povoljne za jedrenje, ali također i bogatstvo ponude u unutrašnjosti.

Najave dobre turističke sezone za Hrvatsku dolaze iz Norveške putem Veleposlanstva Republike Hrvatske koje je Primorsko-goranskoj županiji prenijelo vijest o članku objavljenom u jednom od najčitanijih dnevnih listova Aftenposten.

Riječ je o članku pod naslovom „Hrvatska među pobjednicima ovoga ljeta“, uz uvodne riječi „Hrvatska će ovoga ljeta biti puna“.

Da Hrvatska zauzima sve istaknutiju poziciju kao turistička destinacija u Norveškoj, vidljivo je iz sve značajnijeg broja objava u medijima koje se o Hrvatskoj izrazito pozitivno očituju, te navode brojčane pokazatelje koji najavljuju povećani broj posjeta tijekom 2016.godine. Pored vlastite inicijative medija, ovakva je prisutnost Hrvatske u medijima u određenoj mjeri i rezultat sustavnog i aktivnog rada diplomatskih i turističkih predstavništava s novinarima i urednicima, kojima se proaktivno dostavljaju sve relevantne informacije o Hrvatskoj.


Jedan od rezultata takve sustavne komunikacije upravo je i objava predmetnog članka u kojem autorica teksta Camilla Flaatten, istaknuta norveška novinarka i bloggerica, uvodno iznosi podatke prikupljene od putničkih agencija, koje bilježe značajan porast prodaje aranžmana za Hrvatsku u odnosu na prošlu sezonu. Konkretno dvije najveće putničke agencije u Norveškoj Apollo i Ving povećale su svoju ponudu za Hrvatsku s 1500 na 5000 mjesta, a obje agencije navode i kako je srpanj već sada gotovo rasprodan.

Navodeći kako je Hrvatska očito „trendy“ destinacija, autorica kao komparativne prednosti navodi prihvatljive cijene u odnosu na kvalitetu usluga (“good value for money“) i vrlo ugodnu i stabilnu klimu, ističući naravno klimatske i zemljopisne uvjete povoljne za jedrenje, ali također i bogatstvo ponude u unutrašnjosti.

Davor Puklavec/PIXSELL
Davor Puklavec/PIXSELL

Posebno vrijedi istaknuti da se u tekstu, pored „tradicionalnih“ destinacija za norveške turiste (Dubrovnik, jedrenje na Kornatima, plaža Zlatni rat), naglasak daje na ponudu više dodane vrijednosti, pa se tako puno prostora posvećuje zdravstvenom turizmu i gastronomiji na Kvarneru, ali i autohtonoj hrvatskoj kulturnoj i prirodnoj baštini (glagoljica, Plitvice).

S obzirom na specifična odličja Norvežana (snažna posvećenost sportu i zdravlju, velika kupovna moć, sklonost putovanjima i izvan ljetne sezone, te gastronomsko-enološki afiniteti) u promociji Hrvatske na norveškom tržištu postoje značajne mogućnosti za ostvarenje sinergijskog učinka kroz naglašavanje sportskih događanja (Tour of Croatia, Fiumanka), odnosno gastro-enološku proizvodnju (vina i maslinova ulja), kao i kulturnih sadržaja kojima u prilog svakako ide i osvajanje titule Europske prijestolnice kulture za 2020. godinu Grada Rijeke.

Ivo Cagalj/PIXSELL
Ivo Cagalj/PIXSELL

U cilju što boljeg predstavljanja i približavanja regije Kvarnera norveškim turistima, Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Norveškoj, u suradnji s TZ Kvarnera i predstavnicima privatnog sektora, 20. travnja ove godine, organizirat će prezentaciju fokusiranu na zdravstveni turizam, kojom će prilikom biti prezentirani i potencijali koji se vezuju uz zdravstveni sektor u smislu investicija, te gospodarske i znanstvene suradnje.




Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.