Pročitajte kako je Coca-Cola skoro otišla u zaborav

Autor: B.Biško

"New Coke" je postao sinonim za propali proizvod a stara i poznata "Coca Cola" i dan-danas osvaja sva svjetska tržišta.

Jedna od najuspješnijih kompanija u svijetu ikada, Coca-Cola, prije točno 30 godina, u želji da se prilagodi novom dobu i novim trendovima, napravila je jedan od najgorih poteza u svojoj povijesti.

Razmišljali su o razdoblju koji slijedi i htjeli su izdati novo ime za svoj najpoznatiji proizvod. Taj potez se pokazao kao vjerojatno najgori potez te multinacionalne kompanije. Promjenili su svoju stoljetnu recepturu i izdali proizvod “New Coke”.

Reakcije potrošača su bile negativne i kompanija je brzo vratila staru recepturu i stari naziv.

“New Coke” je postao sinonim za propali proizvod a stara i poznata “Coca Cola” i dan-danas osvaja sva svjetska tržišta.

Autor:B.Biško
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.