Foto: KLISAB

Nikada nećemo imati Pariz: Poznate Hrvatice plijenile pažnju na reviji

Autor: Dnevno.hr/T.Š.

Brend KLISAB je u četvrtak u Hali Zagreb u prisustvu brojnih poklonika njihove modne estetike i medija predstavio svoju novu jesensku kolekciju NIKADA NEĆEMO IMATI PARIZ.

Kolekciju koju čini 35 vibrantnih total lookova za žene i muškarce došle su pogledati i brojne poznate osobe kao što su Jelena Rozga, Nataša Janjić, Marijana Batinić, Nika Turković, Miach, Ivana Paradžiković, Ivana Roščič, Anita Dujić, Nikolina Pišek i brojni drugi.


Aleksandar Selak, Foto: KLISAB

24 total looka za žene

Ženski dio kolekcije sačinjen je od 24 total looka koja su prožeta za ovaj brend neočekivanim kič elementima. Čipku, volane, šarene perlice i motiv srca dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić ove jeseni koriste da u kolekciju unesu sentimentalnost, nešto što do sada nikada nisu radili. Te klišeje sprovode tako da kreiraju za KLISAB i dalje prepoznatljivu estetiku kakvu sve šira publika voli, prema toj istoj sentimentalnosti određujući se subverzivno.

Tomislav Kliskinic i Marko Sabaric, Foto: KLISAB

Kolekcija donosi sve komade koje žena treba u osobnoj garderobi. Naglasak je stavljen na odijela koja su ove sezone u donjem dijelu siluete opuštenog kroja, s hlačama spuštenog struka i širokih nogavica. Čipka je dekonstruirana tako da je rezana na trakice i aplicirana u referenci na pariške prugaste majice, a ističe se košulja sačinjena od kidane čipke kojoj je prethodno oduzeta ljupkost tretiranjem na visokoj temperaturi.

Jesenska kolekcija donosi i dva nova modela kaputa u prepoznatljivoj KLISAB strogoj silueti, kontrapunktiranoj raskrojenim plohama u formi valova. Novost u ženskoj kolekciji je KLISAB pletenina, ručno rađena od merino vune, svaki model u unikatnoj kombinaciji deset boja. Uz kompletnu garderobu, kolekcija predstavlja nakit izrađen u suradnji s brendom mammii, kao i asesoar kožnih lakiranih KLISAB torbi, remenja i card holdera.

Za muškarce soki izrađeni različitim tehnikama

11 muških total lookova, među kojima također prevladavaju odijela, u novoj sezoni su nešto uže siluete. Naglasak je stavljen na različitim tehnikama prilikom izrade sakoa, a među njima su tie dye, patchwork restlova materijala od proizvodnje i upcycling kroz spajanje u jedan model četiri postojećih sakoa. Cijela muška i ženska kolekcija izrađena je od materijala iz fundusa koji su sada korišteni na nov način. Ovaj izbor rezultat je napora brenda da minimizira otpad pri vlastitim proizvodnim procesima.

Autor:Dnevno.hr/T.Š.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.