fbpx

‘TREBA ZNATI PREREZATI!’ Deseci tisuća građana potpisali peticiju protiv držanja pasa na lancu!

Autor: T.Š.

I dok je većini danas potpuno nezamislivo držanje pasa na lancu, u našoj zemlji ipak postoji velik broj kućanstava koji još uvijek pse drže na taj način, uglavnom uz tvrdnje da im tako psi čuvaju dvorište od provalnika ili kako bi otjerali lisice.

No, koliko se građani protive ovakvom nehumanom činu pokazuje i inicijativa tri najveće hrvatske udruge za zaštitu životinja koje su pokrenule nacionalnu kampanju da se zakonom zabrani držanje pasa na lancu, a koja je u manje od tjedan dana kampanju je podržalo više od 40.000 ljudi.

Hrvatska ima Zakon o zaštiti životinja koji brani trajno držanje pasa na lancu, kao i u zatvorenim prostorima bez omogućenog kretanja, no takav zakon, tvrde udruge, teško je provediv. Najčešće to izgleda tako da se vlasnika koji na taj način drži životinju prijavi, inspekcija izađe na teren no ništa ne utvrdi, jer se ljudi “vade” upravo na tu rupu u zakonu, pa tako tvrde kako pas nije stalno na lancu.

Treba znati prerezati!

Husqvarna Hrvatska koja itekako zna reklamirati svoje proizvode sad se uključila i u ovu kampanju i to onime što im očito sjajno ide – njihova najnovija kampanja s jumbo plakatima svakako je privukla veliku pažnju.




Mislili ste da reklamiraju opremu za vrt? Pa, djelomično. Naime, iako su to proizvodi ove tvrtke, iskoristili su svoju dobro poznatu kampanju “Treba znati prerezati”  koja se na “šaljiv” način dotiče aktualnih, životnih i škakljivih tema, kako bi poslali snažnu poruku. “Treba znati prerezati”, “Uzmi si godišnji u devetom”, plakati su kojima podržavaju ovu kampanju.

Ovaj hrvatski zastupnik švedske tvrtke otkrio je Rujani Jeger za Pasji život by Rujana Jeger kako su postavili više od 350 ovakvih jumbo plakata diljem Lijepe Naše u suradnji sa skloništem za životinje Prijatelji Čakovec, Udrugom Pobjede Osijek te drugih udruga članica Mreže za zaštitu životinja.

Osoba koja je “krivac” za ove jumbo plakate je Martina Drezga, vlasnica Husqvarne, a koja osmišljava i marketing kampanje.




A, onda se to spojilo i s osobnim iskustvom – psićem Bo.

Psić Bo je naime desetak godina proveo vezan na lancu dok ga nije spasila Aleksandra Hampamer iz skloništa za životinje Prijatelji u Čakovcu, a Martina zapazila – volontirajući u skloništu!




“Arijana, moja sestra (i suvlasnica) i ja smo iznjedrile ideju da lanac bude na Treba znati prerezati kampanji i da je došlo vrijeme da podijelimo svoje vrijednosti s javnošću. Naš kolega Marko (voditelj marketinga) je bio oduševljen tom idejom, pa smo zajedno s našim vanjskim suradnikom s kojim kreativno surađujemo već nekoliko godina, Tončijem Klarićem iz Spellcaster agency – osmislili cijelu kampanju. Zatim smo s udrugama dogovorili da simultano izađemo van – mi sa jumbo plakatima, a oni na internet s peticijom. Tako je pokrenuta i web stranica, a sve su udruge istovremeno izašle s istom porukom. Moram reći da su reakcije više nego pozitivne – do sada je u tjedan dana skupljeno već više od 40 000 potpisa! Sretni smo i ponosni na cijelu kampanju, reakcije i komentare, a najsretniji ćemo biti kada skinemo i zadnji lanac s onih koje zovemo najboljim prijateljima. Prijatelji ne bi trebali živjeti na lancu, dakle – treba znati prerezati!”, otkrila je Martina Drozga za Pasji život by Rujana Jeger.

U opticaju je istovremeno i peticija protiv držanja pasa na lancu koju možete potpisati ovdje.

Autor:T.Š.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.