VRHUNSKI SAVJETI KOJE MORATE ISROBATI! Evo kako održati težinu nakon dijete i gubitka kilograma

Autor: dnevno

Sve veći umor i glad tijekom i na kraju dijete, mogu lako dovesti do odluke da je gubitak kilograma i patnja u teretani bila dovoljna, te vas navesti da prestanete s navikama u jelu, kretanju i drugim navikama koje ste iskušali. To nažalost uvijek rezultira povratkom kilograma. Stoga vam donosim pet vrhunskih savjeta kako održati težinu i nakon gubitka kilograma.

Ne vraćajte se izvornim prehrambenim navikama

Ako ste ikada bili na dijeti – koju vam je složio stručnjak ili vaš um, vjerojatno ste primijetili da se ta nova prehrana jako razlikuje od izvorne. Kladimo se da sada jedete kvalitetnije proteine ​​od mesa, mliječnih proizvoda, jaja i mahunarki. Očigledno, smanjili ste i konzumiranje industrijski prerađene hrane pune šećera, nezdravih masti i soli i zamijenili ih kvalitetnim prilogom od integralnih jela, voćem, povrćem i orašastim plodovima.

Također saznali ste da ipak možete jesti redovitije, tijekom dana imati bolju prehranu i rijetko ne znate što jesti jer imate prehranu pod kontrolom. U restoranu možete odabrati prikladna jela, a hranu koju napravite doma možete pripremiti unaprijed i ponijeti sa sobom. Nemojte nam reći da vas to ne čini sretnima i da se želite vratiti svojoj originalnoj prehrani, bila bi vječna šteta!

Savjet: Što se tiče odabira hrane i njezine cjelovite pripreme, jednostavno sastavite samu dijetu tako da vjerujete da vam takav način prehrane neće predstavljati problem. Ne za nekoliko tjedana ili mjeseci, već praktički za život! Ne vraćajte se izvornim prehrambenim navikama, što je svakako pridonijelo vašoj odluci o gubitku kilograma.

Provjerite i ukupni unos energije i osnovnih makronutrijenata

Morate shvatiti da ste nakon dijeta kao manja verzija sebe, jer ste izgubili određeni udio tjelesne masti i mišića, pa imate niže ukupne potrebe za održavanjem trenutne tjelesne težine. Pored toga, često imate malo sporiji metabolizam, što je uzrokovano metaboličkom prilagodbom prehrani. Stoga se ne možete vratiti na porcije koje ste jeli prije dijete. Da biste održali trenutnu težinu, jednostavno morate jesti onoliko koliko vam je potrebno.

Savjet: Na kraju dijete pokušajte jesti iste porcije kao i tijekom dijete. Možete se izvući iz svoje metaboličke prilagodbe prehrani, onog famoznog “usporavanja” metabolizma, polako i kontrolirano dodajući kalorije trenutnom unosu.

Ne prekidajte s fizičkom aktivnosti

Da bi smanjivanje tjelesne težine bilo doista učinkovito, često se dodaje tjelesna aktivnost radi prilagodbe prehrane. Bilo u obliku ciljanih aerobnih aktivnosti izdržljivosti, treninga snage ili povećanja razine aktivnosti tijekom normalnog dana (hodanje na posao, penjanje stepenicama, kućanski poslovi).

Mnoge studije pokazuju (i zapravo je sasvim logično) da kako biste održali svoju energetsku ravnotežu i ne počeli dobivati ​​na težini, potrebna je fizička aktivnost. Prema Američkom fakultetu za sportsku medicinu, preporučljivo je kretati se barem 250 minuta tjedno u ovom slučaju. Međutim, uzimamo tjelesnu aktivnost kao potpuno normalan i nezamjenjiv dio zdravog načina života, jer održavanje kilograma nakon dijete sigurno nije jedino zašto nam je važno vježbanje. Dovoljna tjelesna aktivnost štiti nas od ostalih civilizacijskih bolesti, poput bolesti srca i krvožilnog sustava, dijabetesa tipa 2 ili nekih vrsta karcinoma.

Savjet: Tjelesna aktivnost nije samo pitanje prijelaznog razdoblja mršavljenja, već bi trebala postati sastavni dio vašeg načina života čak i nakon završetka dijete.

Čak i nakon što završite dijetu, ne bojte se raditi sa stručnjakom

Naravno, gubitak kilograma i održavanje nove tjelesne težine možda neće biti lako, pa sve više i više ljudi se obraća stručnjacima kada se radi o individualnim načinima prehrane i vježbanja. I prema mnogim istraživanjima, ispada da oni ljudi koji ostanu u kontaktu s takvim stručnjakom i nakon završetka dijete, u fazi održavanja težine, imaju puno veće šanse da zadrže svoju težinu i zapravo ne dobiju na težini. Zašto je to tako? Odgovor je jednostavan. Nutricionistički terapeut ili kvalitetan nutricionist pomoći će u praćenju energije, pružiti savjete izravno iz prakse i također povećati ukupnu motivaciju.

Savjet: Ako imate mentora / autoritet s kojim ste prošli zamke gubitka težine, to će vam pomoći čak i u kritičnom trenutku na početku faze održavanja. Moguće je uspostaviti suradnju čak i ako ste sami vodili dijetu, a sada vam je potreban netko tko će se sigurno pobrinuti za vas.

Pratite težinu, parametre i sastav tijela. Masa dobivena nakon dijete ne mora značiti masne naslage!

Kada gubite kilograme, uobičajeno je pratiti svoj napredak vagom, mjernom vrpcom ili uređajem za mjerenje tjelesnog sastava (mišića i masti). I trebali biste nastaviti s ovom praksom i nakon prestanka dijete, u fazi održavanja. Ne samo da možete lako otkriti početno povećanje tjelesne masnoće u visoko rizičnim područjima kao što su bedra, kukovi ili struk i na odgovarajući način reagirati na prilagodbe prehrane i treninga, nego možete i promatrati svoj napredak u obliku dobianja nove mišićne mase!
Nije neobično da će nakon završetka dijete, kada se vaša energetska ravnoteža izjednači ili pređe u lagani višak, vaše tijelo napokon dobiti prostor za rast mišića, što nam definitivno neće smetati na putu do privlačnije figure!

Savjet: Ne možemo crno-bijelo razmišljati o dobivanju na težini nakon završetka dijete, da je to nužno neuspjeh. U stvari, dobivanje na masi se može sastojati od mišićne mase. Stoga je važno dodatno pratiti svoju težinu, periferne dijelove glavnih dijelova tijela, kao i količinu mišićne mase i masti na pouzdanom uređaju za određivanje sastava tijela, piše Proteone.

(FOTO) SIGURNO PIJE KRV JEDNOROGA! Twitteraši bruje o spektakularnom tijelu 70-godišnje dizajnerice!

Autor:dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.