(VIDEO) Magnetsko polje oko Sunca se izokreće na neobične i do sada neviđene načine!

Autor: dnevno.hr

Od tada je Sonda Parker, koju je lansirala NASA u pokušaju privližavanja Suncu je najbrži predmet ikada izrađen ljudskom rukom a našu matičnu je zvijezdu obišla tri, od planirana 24 puta, i svojim naprednim senzorima zabilježila što se događa u Sunčevoj koroni, do sada neistraženom dijelu Sunčevog sustava.

Nova otkrića uključujU otkriće zone u kojoj ne postoji svemirska prašina – ista se nalazi na oko 5,6 milijuna kilometara od Sunca. Zvijezda svojom energijom pretvara svaku takvu prašinu u paru, pa oko sebe stvara “čistu” zonu.

Magnetsko polje oko Sunca se izokreće na neobične i do sada neviđene načine. Solarni vjetrovi stvaraju turbulencije i nakupine plazme, pa te nepravilnosti u protoku najvjerojatnije uzrokuju i zabilježeno preokretanje magnetskog polja.

Parker Solar Probe također ima i “pogled iz prvog reda” na Sunce pa može otkriti malene izboje čestica koji se tamo događaju. Iste nije moguće otkriti sa Zemlje. Više o temi pročitajte ovdje.

Nove informacije tiču se ponašanja čestica koje se udaljavaju od Sunca, a prikupljeni su i brojni novi detalji o načinu izbacivanja materijala i energije kroz solarne vjetrove, što može pomoći u predviđanju solarne aktivnosti u budućnosti. Pogledajte video!

Autor:dnevno.hr