U 2018. Facebook će još više gubiti korisnike mlađe od 25 godina, očekuje se prevlast Snapchata

Autor: Hina

'Ovo je prvi put d eMarketer predviđa pad korištenja Facebooka kod mladih u dobi od 18 do 24 godine', navodi eMarketer

Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža u Sjedinjenim Državama, no populacija  mlađa od 25 godina sve se više okreće mreži Snapchat, navodi eMarketer i predviđa nastavak pada korisnika Facebooka.

U 2018. broj korisnika Facebooka u SAD-u trebao bi pasti za 5,6 posto u dobnoj skupni od 12 do 17 godina, odnosno za 5,8 posto u skupini između 18 i 24 godine.

“Ovo je prvi put d eMarketer predviđa pad korištenja Facebooka kod mladih u dobi od 18 do 24 godine”, objavio je u ponedjeljak.

Taj centar Predviđa da će u 2018. godini Facebook izgubiti 2 milijuna korisnika mlađih od 25 godina.

Dok Facebook gubi, Snapchat privlači i trebao bi dobiti 1,9 milijuna novih korisnika u dobnoj skupini osoba mlađih od 25.

Nešto manje – 1,6 milijuna novih korisnika koji su odustali od Facebooka, trebao bi privući Instagram.

U SAD-u je Instagram i dalje važniji od Snapchata po ukupnom broju korisnika koji je narastao 13,1 posto u godinu dana na 104,7 milijuna.




Istodobno Snapchat bi trebao rasti za 9,3 posto na 86,5 milijuna.

Facebook, s druge strane, nastalja osvajati stariju populaciju te ima postojan broj korisnika od 169,5 milijuna.

“Snapchat bi mogao privući i starije korisnike ako redizajnira svoju platformu i pojednostavi uporabu”, kaže Debra Aho Williamson, analitičarka eMarektera.




Nedavno je Snapchat uveo nekoliko noviteta kako bi pojednostavio uporabu.

No “pitanje je hoće li mladi i dalje smatrati da je Snapchat cool ako se njime počnu koristiti njihovi roditelji i djedovi i bake”, kaže Williamson te podsjeća “Upravo je to situacija s kojom  se sada suočava Facebook”.

Autor:Hina
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.