SVE ZBOG STRAHA OD PORAZA: Adidas izbacio novu, rodno neutralnu kolekciju

Autor: Dnevno

Adidas je kolekciju koja krasi naslovnicu siječanjskog izdanja časopisa Elle opisao rodno neutralnom. U kolekciji se nalaze kombinezoni, dukserice, biciklističke kratke hlače, većinom s trostrukim prugama, zaštitnim znakom Adidasa, izviještava N1televizija.

Njemački brend sportske odjeće započeo je suradnju s Beyonce u travnju kako bi ponovno predstavili njezin brend Ivy Park koji je pokrenula 2016. s britanskim Topshopom. Do partnerstva je došlo, jer Adidas nastoji privući više ženskih kupaca nakon što je zaostajao za jačim protivnikom Nikeom i njemačkom Pumom čija je prodaja porasla nakon suradnje s pjevačicom Rihannom, koja je završila prošle godine.

Dana 18. siječnja, Adidas započinje s prodajom nove, rodno neutralne kolekcije, koju je dizajnirao s pjevačicom Beyonce i oživjeti njezin brend Ivy Park koji uključuje obuću, odjeću i modne dodatke u bojama kestena i naranče.

“Adidas ne očekuje trenutnu prodaju ove kolekcije, ali će prodaja s vremenom porasti”, rekao je u studenom generalni direktor Adidasa, Kasper Rorsted.

 

Autor:Dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.